No SSO cookie

Pozitie oficiala a SEAT S.A. si Porsche Romania

voteaza
(0/ 0)
Pozitie oficiala a SEAT S.A. si Porsche Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Managementul SEAT S.A. considera informatia referitoare la pretinsa vanzare a companiei, publicata de revista germana “Automobilwoche”, ca fiind nefondata si neavand la baza niciun argument real. Stirea nu se bazeaza pe nicio informatie autentica, SEAT S.A. considerand toate afirmatiile pe acest subiect ca fiind pure speculatii.

 
 

“Suntem la finalul unui proces amplu de crestere a marcii, binecunoscutul plan "Nueva SEAT", care a culminat cu inaugurarea noului sediu central de la Matorell in vara acestui an. Planurile de dezvoltare ale marcii includ trei lansari de modele absolut noi in urmatorii patru ani, dintre care unul va fi lansat si in Romania in toamna anului viitor.

In primele 10 luni ale 2006, cu 359.000 unitati vandute si cu o crestere de 3.8%, SEAT confirma panta ascendenta pe care s-a inscris. Aceasta evolutie este comparabila cu a celelorlalte marci ale grupului Volkswagen AG.

Toate acestea sunt argumente importante care arata increderea pe care grupul Volkswagen AG o are in dezvoltarea marcii SEAT, parte a Audi Brand Grup si componenta care contribuie cu atributele emotionale in cadrul Grupului VW”, a explicat Bogdan Militaru, directorul marcii SEAT in Romania.

In Romania, reteaua SEAT cuprinde 18 centre auto, fiecare cu o investitie minima de un milion de euro. Compania estimeaza ca va incheia anul 2006 cu o cifra de afaceri de 45 milioane de euro, in timp ce previziunile pentru 2007 sunt de aproximativ 53 milioane de euro. Ceea ce reprezinta o crestere de 18%.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1575 :: 18.66MB