No SSO cookie

Porsche vrea sa vanda in Romania 85 de masini in 2010

voteaza
(0/ 0)
Porsche vrea sa vanda in Romania 85 de masini in 2010
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Porsche intentioneaza sa vanda pe piata din Romania mai multe unitati decat in 2009.

 
 

Porsche vrea sa vanda in Romania 85 de masini in acest an, fata de 71 in 2009, mizand in special pe lansarea modelului hibrid al Porsche Cayenne, a declarat pentru NewsIn directorul marcilor Porsche/Bentley/Lamborghini din cadrul Porsche Romania, Adrian Pascu.

"Ma astept sa vindem in Romania 85 de masini din gama premium, fata de 71 de masini cate au fost comercializate anul trecut, si sa detinem o cota de piata de 12-15%. Cresterea se bazeaza in special pe intrarea pe piata romaneasca a noului model hibrid de Porsche Cayenne, ce va avea loc in luna mai", a spus Pascu pentru Newsin.

El a adaugat ca se asteapta ca vanzarile acestui model sa reprezinte doua treimi din vanzarile marcii Porsche in 2010, dar a precizat ca nu anticipeaza o revigorare a vanzarilor auto din gama premium pana in luna septembrie, cand s-ar putea atinge nivelul vanzarilor din 2009.

"In piata auto premium, reprezentata de Porsche, Aston Martin, Audi S8, Audi RS, Maserati si modelele de top de la Mercedes, BMW, Jaguar, nu ma astept sa se vada lumina decat in septembrie-octombrie, cand ne asteptam la o crestere a nivelului vanzarilor peste maximul inregistrat anul trecut", a mai spus Pascu.

El a precizat ca profilul clientului din Romania este similar celui din pietele din Spania si Italia si mai nou Grecia si a explicat ca profilul clientului Porsche s-a modificat fata de anii 2008-2009.

"Clientul unic a disparut, acel client care nu se potrivea in general profilului exclusivist, intrucat banii facuti usor au disparut din piata. Clientul care cumpara in momentul de fata este mult mai atent la detaliile tehnice si se gandeste mai mult la avantajele pe care le ofera masina", a mai spus reprezentantul Porsche.

 Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2075 :: 18.68MB