Porsche este indisolubil legata de Le Mans, unde a castigat de 16 ori celebra cursa de anduranta de 24 de ore. Prima victorie a venit in 1970, cu legendarul 917, iar ultima in 1998, cu 911 GT1.
In iulie, constructorul de masini din Stuttgart a anuntat ca va reveni oficial pe circuitul La Sarthe in 2014. Nu ca ar fi parasit vreodata, cu adevarat, cursa, avand in vedere ca numerosi proprietari particulari de 911 au participat in fiecare an la cursa si chiar echipa de fabrica a castigat clasa LMP2 in 2008 si 2009, cu RS Spyder.
De patru ori castigator la Le Mans, Derek Bell are dreptate atunci cand spune, in timp ce sta pe un 953 care a dominat Le Mans in timpul anilor 1980, ca "trebuie sa se intoarca - oamenii vorbesc despre castigatori pur si simplu, ei nu vorbesc despre castigatorii de clasa."
Puteti viziona imaginile care ne prezinta istoria Porsche la Le Mans, pe decade.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!