Porsche Romania, importatorul pe piata autohtona a automobilelor Audi, Porsche, Volkswagen, Skoda si Seat, a inceput oficial joi comercializarea marcii de lux Bentley, intr -un showroom provizoriu situat in zona Pipera-Tunari, in complexul Porsche Bucuresti Nord.
Pentru moment, reprezentarea marcii de lux britanice debuteaza intr-un showroom provizoriu de 200 mp, adaptat, unde sunt expuse doua modele Bentley - Continental GT si Continental GTC (decapotabila).
Inainte de lansarea oficiala, Porsche Romania a vandut deja o limuzina apartinand marcii britanice. Primul Bentley comandat in Romania este un model Continental GT, cu un pret de peste 200.000 de euro, echipat cu motor V12 de sase litri si 560 CP. Acceleratia de la 0 la 100 km/h este de 4,8 secunde, iar viteza maxima de 300 km/h. De asemenea, compania mai are o comanda pentru un automobil Bentley, iar pana la finele anului estimeaza ca va vinde alte trei unitati.
In prezent, in Romania sunt 155 de detinatori de Bentley si producatorul a considerat ca este momentul sa aiba un partener oficial pe piata romaneasca, cu facilitati complete de vanzare si service, a declarat directorul de vanzari Bentley pentru Europa, Marco van Aalten. Aceste automobile Bentley nu au fost aduse insa printr-un importator oficial si sunt in principal modele Continental GT, dar si cabriolete GTC sau limuzine Flying Spur.
Grupul Porsche Romania investeste peste 12 milioane euro in patru showroom-uri de lux, separate, pentru marcile Bentley, Audi, Porsche si Lamborghini, care vor fi finalizate la sfarsitul lunii iulie 2009. Showroom-ul Bentley care va fi gata in vara anului viitor va avea o suprafata de 600 metri patrati, in care vor fi expuse sase automobile.
Potrivit lui Marco van Aalten, vanzarile Bentley au crescut puternic dupa lansarea modelului Continenta GT in 2003, de la 1.000 unitati anual la 10.014 unitati in 2007. In Europa, vanzarile s-au cifrat anul trecut la 2.166 unitati, in urcare cu sapte la suta fata de 2006.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!