No SSO cookie

Porsche Romania este „Importer of the Year 2005”

voteaza
(0/ 0)
Porsche Romania este „Importer of the Year 2005”
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Porsche Romania este „Importer of the Year 2005”, titlu primit de la constructorul ceh Skoda Auto pentru performantele remarcabile inregistrate anul trecut la vanzari. Cresterea vanzarilor Skoda a fost de peste 95% fata de anul 2004, iar rezultatul a fost rasplatit si recunoscut pe plan mondial de toate tarile importatoare ale marcii Skoda.

 
 
[poza1s] In cadrul unui eveniment festiv organizat recent la Praga, d-lui Alin Tapalaga, directorul marcii Skoda in Romania, i-a fost inmanat premiul „Importer of the Year 2005 – Sales Performance” de catre dl. Holger B. Santel, Director Coordonare Distributie al firmei SkodaAuto. La primirea premiului, Alin Tapalaga a declarat: „Intreaga echipa Skoda este in acest moment multumita ca munca de un an de zile a fost recunoscuta pe plan mondial. Am avut un an 2005 foarte bun si am profitat de cresterea pietei din Romania pentru a ne mari cota de piata si pentru a servi cat mai multi clienti asa cum ne pricepem noi mai bine. Avem certificarea din partea clientilor ca masinile noastre sunt bune si ca serviciile sunt croite pe masura lor. Este tot ce ne putem dori sa continue si pentru anii viitori”. Categoriile pe care Skoda Auto le premiaza anual pe plan mondial sunt "Importatorul anului", "Performanta remarcabila la vanzari", "Marketing", "Piese si accesorii" si asa-numitul "Human touch". Fiecare categorie are in finala cate 4 tari, dintre care se alege un singur castigator. Anul acesta, la categoria vanzari, castigatorul a fost Romania (2004 a fost anul Danemarcei). (Finalistii fiecarei categorii si castigatorii acestora sunt disponibili la cerere. Formatul site-ului nu permite integrarea tabelelor.) Despre Skoda Auto in 2005 In anul 2005, Skoda Auto a reusit sa isi consolideze segmentul de piata ocupat in zona central-europeana (in Republica Ceha, Slovacia, Polonia, Ungaria, Slovenia si Bosnia si Hertegovina), care a ajuns de la 17,8% la 18,6%. Aceste realizari s-au datorat in special cresterii numarului de automobile Skoda vandute in Republica Ceha (+5%), Ungaria (+4,5%), Slovenia (+16,4%) si Croatia (+1%). Skoda Auto este lider de piata in Republica Ceha, Slovacia, Polonia, Bulgaria si Bosnia si Hertegovina. Iar ceea ce este deosebit de important, ocuparea pozitiei de lider de piata in Polonia este o premiera pentru intreaga istorie a marcii Skoda in aceasta tara. In anul de succes 2005, Skoda Auto a atins cele mai mari cifre de vanzari obtinute vreodata de firma in Ungaria, Romania, Ucraina, Serbia, Bulgaria si Moldova. Dar automobilele Skoda s-au bucurat de un interes extraordinar din partea clientilor si in tarile baltice – Lituania, Letonia si Estonia, Skoda Auto inregistrand noi recorduri de vanzari si in aceste tari. Record de vanzari pentru 2005 • O crestere a vanzarilor de 9%; • Un an marcat de succesul noilor versiuni Octavia si Octavia Combi; • Consolidarea pozitiei de lider in Europa Centrala; • Intarirea pozitiei pe principalele piete din Europa de Vest. In 2005, Skoda Auto a livrat un total de 492.111 automobile din gamele Fabia, Octavia (noua Octavia si Octavia Tour) si Superb catre clientii sai de pe aproape 90 de piete aflate in lumea intreaga, astfel ca a inregistrat o crestere de 9%. Ajunsa in proprietatea a 236.698 cumparatori (247.600 in 2004), cel mai bine vandut model a fost Fabia, urmata indeaproape de gama Octavia cu 233.322 unitati vandute in lumea intreaga (181.683 in 2004). Skoda Superb a ajuns in posesia a 22.091 cumparatori (22.392 in 2004). In Europa de Vest, vanzarile masinilor Skoda au inregistrat o crestere de 14,8%, ajungand la un total de 276.216 unitati. Pietele cu cel mai mare succes au fost Germania, Marea Britanie si Spania, unde Skoda a reusit sa isi intareasca cota de piata, dar si sa inregistreze niveluri-record in privinta vanzarilor. Automobilele Skoda au fost cumparate de 102.216 clienti (+5,9%) din Germania, ceea ce inseamna o cota de piata de 3,1%. In Marea Britanie au fost comercializate 38.294 masini Skoda (+11,9%), iar in Spania s-au comercializat 21.700 unitati (+30,7%). In Republica Ceha s-au inregistrat 64.561 masini noi Skoda, ceea ce reprezinta o crestere de 5% (+3.257 unitati) fata de 2004. In principiu, Skoda Octavia a fost aleasa de 29% mai multi clienti decat in urma cu un an. Cea mai noua generatie Octavia a fost aleasa de un total de 56.743 clienti noi, in timp ce, la categoria utilitarelor usoare, Skoda a fost comercializata intr-un volum de 7.818 unitati in cursul anului trecut. Si in Europa Centrala si de Est, Skoda Auto a inregistrat o cresetere gratie celor 185.713 masini vandute. Este pentru prima data in istoria companiei, cand Skoda devine cea mai bine vanduta marca in Polonia (aproape 12% din cota de piata). Cu exceptia Republicii Cehe, Skoda este lider de piata in Slovacia, Polonia, Bulgaria si Bosnia-Hertegovina. Piata de succes pentru Skoda este si Ungaria, unde Skoda a atins o cota de piata de 9%, prin vanzarea a 18.130 automobile (+4,5%). In Asia si pe alte continente, Skoda Auto a vandut 30.182 unitati (+9,3%). Concret, India (8.951 masini), Turcia (7.261 unitati) si Israel (2.900 vehicule) isi impart cea mai mare cota din aceasta performanta. In acelasi an 2005, 14806 automobile marca Skoda au intrat in posesia clientilor din Romania, ajungandu-se astfel la un nivel aproape dublu al vanzarilor, in comparatie cu anul 2004 (in care s-au vandut 7570 autovehicule Skoda). Performanta este cu atat mai remarcabila, cu cat Skoda a reusit sa isi intareasca pozitia pe piata auto din Romania prin cresterea cotei sale de piata cu aprox. 1.7% fata de anul 2004, pe fondul unei puternice cresteri de piata la nivel national.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2007 :: 22.1MB