No SSO cookie

Porsche ramane o marca exclusivista

voteaza
(0/ 0)
Porsche ramane o marca exclusivista
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Porsche nu va produce un model accesibil ca pret, cel putin nu inca, a declarat boss-ul companiei.

 
 

Iubitorii marcii Porsche pot fi in continuare fericiti, deoarece inca din toamna trecuta, marca lor favorita si-a inlocuit jumatate din modelele din oferta, aducand pe piata noul 911, a treia generatie Boxster si ceea ce nemtii declara a fi cel mai sportiv Panamera, adica varianta GTS.


Insa pentru cei care ar fi dorit sa detina o varianta mai ieftina, vestile nu sunt deloc imbucuratoare. Porsche CEO Matthias Muller a declarat pentru cotidianul german Wirtschafts Woche ca nu exista niciun fel de plan pentru introducerea in oferta companiei a unui roadster mai mic, taiand astfel orice zvon care pretindea ca va exista un model situat sub Boxster.   

Anul trecut, la Salonul Auto de la Frankfurt, Muller a declarat ca i-ar fi placut sa vada un model mai mic, dezvoltat de compania Porsche, model care sa fie un fel de succesor spiritual pentru 550 Spyder.

Acum insa, Muller declara ca un asemenea model ar submina imaginea companiei. Chiar si asa, Muller nu a dat o sentinta categorica, acceptand ca undeva, in viitor, un roadster de mici dimensiuni ar putea fi util, insa numai odata cu aparitia viitoarei generatii de clienti, care sa se potriveasca unui asemenea tip de vehicul, fara insa a preciza care ar putea fi acei clienti.

Poate ca la aceasta decizie a contribuit si Volkswagen, care a tras pe dreapta proiectul BlueSport roadster, care trebuia sa imparta aceeasi platforma cu eventualul "baby Boxster", motivand aceeasi lipsa de potentiali clienti.

Si de ce decizia VW ar avea vreo influenta? Pentru ca desi are un oferta clara si directionata pe patru segmente distincte (Boxster/Cayman, 911, Panamera si Cayenne), Porsche nu se teme ca-s dilueaza emblema sau imaginea, aducand pe piata un SUV mai mic, Cajun. Si in plus exista date care confirma faptul ca pe masa de lucru se afla deja un vehicul care se va situa sub Panamera.

Daca la oferta deja descrisa mai adaugam si editia limitata 918 Spyder si rivalul pentru Ferrari, care costa 400.000€ si are o motorizare medie, care se va situa intre 911 GT2 (250.000€) si 918 (750.000€), porsche isi va dubla oferta.

Muller spera ca vanzarile modelului Cajun sa atinga cifra de 50.000 de unitati pe an, ajutand compania sa-si mareasca vanzarile de la120.000 de unitati in 2011, pana la 200.000 de unitati in 2018.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1715 :: 17.86MB