No SSO cookie

Porsche isi extinde gama cu un nou model 911

voteaza
(0/ 0)
Porsche isi extinde gama cu un nou model 911
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart isi extinde actuala gama de produse cu noul 911 Turbo. A sasea generatie a modelului de varf 911 si-a celebrat premiera mondiala la 28 februarie 2006, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.

 
 
[poza1s] Porsche 911 Turbo va fi disponibil in showroom-urile din Germania cu incepere de la 24 iunie 2006, iar in restul Europei din luna august. 911 Turbo (Type 997) are acum o putere de 480 CP la 6.000 rotatii per minut, cu 60 CP mai mult decat predecesorul sau (Type 996). Puterea specifica a motorului boxer cu capacitatea de 3,6 litri atinge astfel un nou record al tuturor timpurilor: 133 CP per litru de cilindree. Cuplul motor a fost ridicat de la 560 la 620 Newton-metri. Intervalul de rotatii in care aceasta putere este disponbila a fost extins de asemenea. Daca la modelul anterior se obtinea cuplul maxim intre 2.700 si 4.600 rotatii per minut, valorile corespunzatoare in prezent se situeaza intre 1.950 si 5.000 rot/min. Noul 911 Turbo cu transmisie manuala, cu sase trepte, are nevoie de 3,9 secunde pentru sprintul standard, de la 0 la 100 km/h. Vehiculul coupé atinge viteza de 200 km/h in 12,8 secunde. Iar intervalul de 3,8 secunde este tot ceea ce are nevoie automobilul - cel mai puternic existent vreodata in gama 911 - pentru a accelera de la 80 la 120 km/h in treapta a cincea. In ciuda acestor performante superioare comparativ cu modelul anterior, inginerii de la Porsche au reusit sa scada consumul mediu de carburant cu o zecime, la 12,8 litri la 100 kilometri. [poza2s] Noul 911 Turbo poate beneficia, optional, de transmisia automata Tiptronic S si astfel se realizeaza performante si mai impresionante. Un reglaj optimizat ofera posibilitatea ca vehiculul sa accelereze, de la 0 la 100 km/h, in numai 3,7 secunde si sa atinga 200 km/h dupa circa 12,2 secunde. Versiunea cu transmisie automata are avantajele sale in momentul in care vorbim de flexibilitate. In penultima treapta de viteza, acceleratia de la 80 la 120 km/h se face in 3,5 secunde. Consumul de combustibil la varianta cu transmisie Tiptronic S este cu 0,3 litri mai scazut decat la varianta anterioara: 13,6 litri in concordanta cu standardele UE. In cazul ambelor versiuni de transmisie, viteza maxima atinsa este de 310 km/h. Flexibilitatea automobilului este si mai pronuntata atunci cand masina este dotata, optional, cu Sport Chrono Package Turbo (n.a. Pachetul Sport Chrono Turbo), disponibil in premiera. Astfel, conducatorul auto poate actiona butonul Sport, aflat in imediata vecinatate a schimbatorului de viteze, pentru a activa o scurta “propulsie” la acceleratie maxima. Efectul este cresterea presiunii turbinei cu 0,2 pentru un interval de pana la zece secunde, la un nivel mediu al turatiilor. Cuplul motor creste cu 60 Nm, la un maxim de 680 Newton-metri. Timpul necesar pentru ca versiunea 911 Turbo cu tractiune manuala sa accelereze de la 80 la 120 km/h este redus cu 0,3 secunde, fiind necesare 3,5 secunde pentru aceasta manevra. Aceste performante se datoreaza exclusiv supraalimentarii cu gaze si turbinei cu geometrie variabila, disponibila pentru prima data la un model cu motor pe benzina. In centrul acestei tehnologii sunt paletele reglabile, care directioneaza curentul esapamentului in mod variabil si precis catre roata turbinei. Principiul turbinei cu geometrie variabila combina beneficiile unei supraalimentari mici prin gaz de esapament cu cele ale uneia mari, o combinatie care asigura un raspuns rapid si un cuplu mare la turatii mici ale motorului. [poza3s] Pentru a transfera puterea catre carosabil, noua generatie a modelului 911 Turbo dipune de o tractiune integrala redesenata, cu ambreiaj multidisc, controlat electronic. Porsche Traction Management (PTM) asigura o distributi variabila a puterii catre cele doua axe. In functie de conditiile de sofat, sistemul electronic de tractiune integrala determina constant distributia optima a cuplului motor pentru a asigura cea mai buna varianta. Practic, aceasta inseamna o mai mar agilitate pe drumurile inguste de tara, o tractiune remarcabila pe ploaie si pe zapada si o siguranta activa optima chiar si la viteze ridicate. Gratie acestor proprietatI, sistemul Porsche de control al tractiunii cu care este dotat noul 911 Turbo este unul din cele mai puternice si, in acelasi timp, unul din cele mai usoare din cele disponibile pe piata. Performantele de sofat ale noului 911 Turbo sunt foarte bine controlate la nevoie de sistemul de franare, care este compus din discuri de frana monobloc, cu etriere fixe cu sase pistoane pe rotile fata, respectiv cu patru pistoane pe rotile spate. In comparatie cu versiunea 996, diametrul discurilor de frana ventilate interior si perforate - atat la rotile frontale,cat la cele posterioare - a crescut cu 20 milimetri, la 350 mm. Ca optiune, Porsche ofera sistemul de frane ceramice, PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake). Avantajele materialului de inalta tehnologie inseamna o reducere de 17 kilograme comparativ cu sistemul standard de frane, o excelenta stabilitate al franare datorata frictiunii consistente si rezistentei deosebite la coroziune. Acum, franele au diametrul de 380 milimetri la axul frontal si de 350 milimetri la cel posterior. O caracteristica de design a noului 911 Turbo este modificarea partii frontale, cu prizele de aer distincte si originale. Alaturi de farurile ovale bi-xenon din dotarea standard, acestea definesc imaginea de neconfundat. Imaginea armonioasa a partii frontale este evidentiata de farurile de ceata, largi si adanci, si de noile semnalizatoare LED, care sunt situate in prizele de aer ale barei de protectie. Si din perspectiva partii spate, Turbo este o aparitie care denota forta. Aceasta senzatie este data, in primul rand si cel mai important, de partea din spate a masinii, mai lata cu 22 milimetri decat la modelul anterior, pentru care a fost redesenat si spoilerul. Acesta coboara usor spre partile laterale, acolo unde se unesete discret cu contururile aripilor spate. Prizele de aer laterale, situate in spatele usilor, au fost si ele redesenate si, impreuna cu tubulatura aferenta, permit un aflux mai mare de aer spre intercooler. Pe piata europeana, Porsche 911 Turbo are un pret de baza de 115.000 euro. In Germania, masina este disponbila de la 133.603 euro, inclusiv taxa pe valoare adaugata si taxele locale. In SUA, 911 Turbo poate fi cumparat pentru 122.900 dolari (fara taxe) si va fi disponibil din 8 iulie 2006.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1651 :: 17.77MB