No SSO cookie

Porsche Cayman S este gata de lansare

voteaza
(0/ 0)
Porsche Cayman S este gata de lansare
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

26 noiembrie 2005 va fi ziua în care Porsche AG Stuttgart va lansa noul model Cayman S. Automobilul sport cu două locuri, bazat pe seria Boxster, va fi propulsat de un nou motor boxer cu şase cilindri, are capacitatea de 3,4 litri şi dezvoltă 295 cai-putere (217 KW).

 
 
[poza1s]Ansamblul oferă performanţe impresionante: puterea de propulsie rămâne ridicată şi constantă la viteză mică, respecitv medie. Viteza maximă a maşinii cu caracteristici sportive este de 275 km/h. Dispunând de o transmisie manuală şi un motor amplasat central, Cayman S are nevoie de numai 5,4 secunde pentru a atinge 100 km/h, cu pornire de pe loc. Echipat cu sistemul VarioCam Plus, care controlează închiderea şi deschidere supapelor prin variaţia unghiului camei, Cayman S atinge un cuplu de 340 Nm corespunzător unei plaje de turaţii situată între 4.400 şi 6.000 rotaţii/minut. Anterior, sistemul VarioCam Plus era rezervat doar modelului 911. Transmisia este asigurată prin intermediul unei cutii de viteze cu şase trepte, a cărei comandă este scurtă şi precisă, caracteristică importată de la Boxster S şi dezvoltată ulterior. Transmisia automată Tiptronic S, cu cinci rapoarte, familiară clienţilor Porsche, poate fi disponibilă la cerere, iar schimbarea vitezelor se poate face cu ajutorul clapetelor amplasate pe braţele volanului, pentru creşterea caracterului sportiv al operaţiunii. Transmisia Tiptronic S a fost reconcepută special pnetru modelul coupé sport, fiind adăugată o nouă unitate de control electronic şi hidraulic. [poza2s]La prima vedere, Cayman S are aceeaşi înfăţişare tipică pentru maşinile sport Porsche. În acelaşi timp, autonomia designului asigură un aspect exterior care diferă de cel al modelelor Boxster şi 911 Carrera. Partea frontală are accentuate farurile principale, de formă ovală, şi prizele de aer distincte. Luminile de ceaţă, integrate în exteriorul prizelor de aer, subliniază actuala filosofie de design de la Porsche. Amplasarea joasă a stâlpilor parbrizului şi caracterul pronunţat al acoperişului accentuează unicitatea vederii frontale. Silueta caracteristică a modelului Cayman S exprimă noua linia de design a versiunii coupé, cu un ampatament mai mare, o zonă spate care coboară lin şi ferestre laterale care continuă conturul dinamic al zonei pragurilor. Aspectul posterior al modelului este definit de o capotă largă, de aripi pronunţate şi o extindere automată a eleronului. Ţevile de eşapament, două la număr, au un stil distinctiv şi sunt localizate în partea centrală, sub bară. Capota are o deschidere verticală care permite accesul la un portbagaj cu volumul de 260 litri. Acesta, alături de compartimentul frontal de bagaje (150 litri) şi de numeroasele locuri de stocare, oferă automobilului un grad mai mare de utilitate, chiar şi pentru o maşină cu doar două locuri. [poza3s]Şasiul din aluminiu - cu gardă înaltă - evidenţiază apariţia dinamică şi sportivă a vehiculului, care, în dotarea standard, are cauciucuri de 18 ţoli. În combinaţie cu sistemul Porsche Stability Management (PSM), de asemenea aflat în dotarea standard, şasiul este un punct de referinţă în materie de dinamică a conducerii şi de siguranţă activă. Opţional se poate comanda sistemul Porsche Active Suspension Management (PASM). Acesta coboară garda la sol cu 10 milimetri şi reglează automat rata de oscilaţie a suspensiei în funcţie de condiţiile drumului. Şoferul poate selecta programele Normal sau Sport prin intermediul unui buton amplasat pe consola centrală. Preţul de bază al modelului Cayman S este de 50.300 euro. Pe piaţa din Germania va fi disponibil la preţul de 58.529 euro, având incluse taxa pe valoarea adăugată şi anumite cerinţe specifice ţării în discuţie.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1300 :: 17.77MB