Din pacate, volumul
vanzarilor a facut sa se ajunga de unde s-a plecat, fiindca tunerii au
inceput sa produca in serii mari asa-zisele body-kit-uri originale,
exclusiviste.Din aceste motive, MAFF Tuning a dezvoltat proiectul
Muron cu scopul de a oferi o alternativa de personalizare reala a
acestui super SUV.
Muron este o interpretare stilistica complexa, ceea ce il face
suficient pentru a amplifica serios personalitatea puternica a
SUV-ului. Dar ceea ce il deosebeste radical de body-kit-urile devenite
deja comune il constituie faptul ca acesta este propus drept platforma
pe care clientii MAFF isi pot vedea materializate si alte idei
stilistice. Asta inseamna cu adevarat sa oferi servicii personalizate.
Asta defineste MAFF Tuning.
Body-kit-ul Muron este construit din fibra de sticla,
in care pot fi incorporate elemente din fibra de carbon. Ansamblul este
compus din spoilere fata/spate, grila cu proiectoare tip LED, praguri
laterale, eleron pentru luneta, capota cu prize de aer, aplice pentru
faruri, stopuri si capacul portbagajului, insertii din fibra de carbon
pentru manerele portierelor, carcase pentru oglinzile retrovizoare cu
semnale luminoase tip LED si ornamente pentru evacuarea finala. Toate
acestea sunt design MAFF, motiv pentru care masina poarta sigle MAFF si
Muron.
Si jantele din aliaj usor au design special MAFF, iar dimensiunile lor variaza in functie de cerintele clientului.
Tot referitor la exteriorul masinii, clientul poate allege o culoare
sau o nuanta unica, cu ajutorul consilierilor departamentului de
vopsitorie MAFF. Mix-ul de culoare si vopsirea in sine are loc tot in
atelierul MAFF, care este dotat cu un cuptor de vopsire de standarde
ridicate.
Variante de personalizare aproape nelimitate pot fi
configurate si pentru habitaclul masinii. Acest lucru este posibil prin
libertatea pe care MAFF o ofera clientului in ceea ce priveste alegerea
culorilor, combinatiilor, cusaturilor sau insertiilor (fibra de carbon
sau alte materiale) pentru tapiteria de piele care acopera intreg
habitaclul. Sunt folosite cele mai fine piei, precum Alcantara, iar
designul, precum si intreg procesul de tapitare se fac in departamentul
specializat din atelierul MAFF. Multumita acestui lucru am realizat
deja si exemplare cu tapitarie din piele a carei suprafata imita
textura fibrei de carbon.
Atmosfera din habitaclu este nuantata cu ajutorul luminilor de
ambianta, capitol la care se incadreaza si pragurile cu inscris luminos
Muron.
Si cum principiul MAFF este magulirea tuturor
simturilor, configuratia sistemului multimedia este una la fel de
elaborata si fara compromis de calitate ca si restul proiectului Muron.
Astfel, in functie de doleantele clientului, se pot instala sisteme
Audio cu componente de clasa, precum Alpine. MAFF le regleaza si le
incorporeaza cu eleganta si atentie pentru detaliu. De exemplu, pentru
subwoofer-ul din portbagaj este conceputa o cutie de rezonanta tapitata
si stilizata in ton cu habitaclul.
Sistemului audio i se alatura unitatea multimedia, care include sistem
de navigatie, este compatibila cu orice format audio/video si prin
intermediul ecranului sau principal, retractabil in consola centrala,
afiseaza si imaginile captate de camerele video integrate in spoilerele
fata/spate. Desigur, unitatea multimedia este corelata si cu ecranele
suplimentare, ce pot fi montate in tetiere, plafon, sau in alte locuri,
in functie de cat de mult doreste clientul sa dea frau liber fanteziei.
Proiectul Muron inseamna personalitate, rafinament,
fantezie dar nu putem uita ca lucram cu un Porsche, un nume consacrat
prin performanta. Drept urmare, MAFF a eliberat si mai mult din
potentialul acestui sportiv masiv. Indiferent de versiunea de
motorizare, se poate obtine cresterea puterii cu pana la 100 CP, fara a
afecta durata de functionare a motorului. Acest castig este rezultatul
reconfigurarii gestiunii electronice si schimbarii turbinelor (cand
este cazul), adminisiei si a altor subansamble complementare.
Portofoliul MAFF include si exemplare a caror putere a fost urcata peste pragul de 700 CP. Din acest motiv MAFF ofera si o ajustare a suspensiei, menita sa accentueze comportamentul sportiv. Concret, are loc reducerea cursei cu pana la 8 cm pe fiecare nivel al suspensiei, deoarece gestiunea electronica a suspensiei de serie permite acest lucru.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!