No SSO cookie

Porsche Cayenne Muron

voteaza
(0/ 0)
Porsche Cayenne Muron
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Popularitatea a facut din Porsche Cayenne o prezenta nu tocmai rara. Astfel se explica de ce acest model apare in portofoliul unui numar mare de tuneri.

 
 

Din pacate, volumul vanzarilor a facut sa se ajunga de unde s-a plecat, fiindca tunerii au inceput sa produca in serii mari asa-zisele body-kit-uri originale, exclusiviste.Din aceste motive, MAFF Tuning a dezvoltat proiectul Muron cu scopul de a oferi o alternativa de personalizare reala a acestui super SUV.


Muron este o interpretare stilistica complexa, ceea ce il face suficient pentru a amplifica serios personalitatea puternica a SUV-ului. Dar ceea ce il deosebeste radical de body-kit-urile devenite deja comune il constituie faptul ca acesta este propus drept platforma pe care clientii MAFF isi pot vedea materializate si alte idei stilistice. Asta inseamna cu adevarat sa oferi servicii personalizate. Asta defineste MAFF Tuning.

Body-kit-ul Muron este construit din fibra de sticla, in care pot fi incorporate elemente din fibra de carbon. Ansamblul este compus din spoilere fata/spate, grila cu proiectoare tip LED, praguri laterale, eleron pentru luneta, capota cu prize de aer, aplice pentru faruri, stopuri si capacul portbagajului, insertii din fibra de carbon pentru manerele portierelor, carcase pentru oglinzile retrovizoare cu semnale luminoase tip LED si ornamente pentru evacuarea finala. Toate acestea sunt design MAFF, motiv pentru care masina poarta sigle MAFF si Muron.


Si jantele din aliaj usor au design special MAFF, iar dimensiunile lor variaza in functie de cerintele clientului.

Tot referitor la exteriorul masinii, clientul poate allege o culoare sau o nuanta unica, cu ajutorul consilierilor departamentului de vopsitorie MAFF. Mix-ul de culoare si vopsirea in sine are loc tot in atelierul MAFF, care este dotat cu un cuptor de vopsire de standarde ridicate.

Variante de personalizare aproape nelimitate pot fi configurate si pentru habitaclul masinii. Acest lucru este posibil prin libertatea pe care MAFF o ofera clientului in ceea ce priveste alegerea culorilor, combinatiilor, cusaturilor sau insertiilor (fibra de carbon sau alte materiale) pentru tapiteria de piele care acopera intreg habitaclul. Sunt folosite cele mai fine piei, precum Alcantara, iar designul, precum si intreg procesul de tapitare se fac in departamentul specializat din atelierul MAFF. Multumita acestui lucru am realizat deja si exemplare cu tapitarie din piele a carei suprafata imita textura fibrei de carbon.

Atmosfera din habitaclu este nuantata cu ajutorul luminilor de ambianta, capitol la care se incadreaza si pragurile cu inscris luminos Muron.

 

Si cum principiul MAFF este magulirea tuturor simturilor, configuratia sistemului multimedia este una la fel de elaborata si fara compromis de calitate ca si restul proiectului Muron. Astfel, in functie de doleantele clientului, se pot instala sisteme Audio cu componente de clasa, precum Alpine. MAFF le regleaza si le incorporeaza cu eleganta si atentie pentru detaliu. De exemplu, pentru subwoofer-ul din portbagaj este conceputa o cutie de rezonanta tapitata si stilizata in ton cu habitaclul.

 Sistemului audio i se alatura unitatea multimedia, care include sistem de navigatie, este compatibila cu orice format audio/video si prin intermediul ecranului sau principal, retractabil in consola centrala, afiseaza si imaginile captate de camerele video integrate in spoilerele fata/spate. Desigur, unitatea multimedia este corelata si cu ecranele suplimentare, ce pot fi montate in tetiere, plafon, sau in alte locuri, in functie de cat de mult doreste clientul sa dea frau liber fanteziei.


Proiectul Muron inseamna personalitate, rafinament, fantezie dar nu putem uita ca lucram cu un Porsche, un nume consacrat prin performanta. Drept urmare, MAFF a eliberat si mai mult din potentialul acestui sportiv masiv. Indiferent de versiunea de motorizare, se poate obtine cresterea puterii cu pana la 100 CP, fara a afecta durata de functionare a motorului. Acest castig este rezultatul reconfigurarii gestiunii electronice si schimbarii turbinelor (cand este cazul), adminisiei si a altor subansamble complementare.

Portofoliul MAFF include si exemplare a caror putere a fost urcata peste pragul de 700 CP. Din acest motiv MAFF ofera si o ajustare a suspensiei, menita sa accentueze comportamentul sportiv. Concret, are loc reducerea cursei cu pana la 8 cm pe fiecare nivel al suspensiei, deoarece gestiunea electronica a suspensiei de serie permite acest lucru.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5100 :: 18.69MB