No SSO cookie

Porsche AG nu a decis inca daca isi va majora participatia la Volkswagen

voteaza
(0/ 0)
Porsche AG nu a decis inca daca isi va majora participatia la Volkswagen
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Porsche AG nu a luat nicio decizie in privinta unei eventuale majorari a participatiei pe care o detine la compania Volkswagen, a declarat directorul general al Porsche AG, Wendelin Wiedeking.

 
 
Speculatiile ca Porsche isi va majora cota de actiuni detinuta la VW au devenit tot mai raspandite dupa ce Curtea Europeana de Justitie a decis luna trecuta ca asa-numita "legea VW" din Germania protejeaza ilegal Volkswagen de orice preluare.

Porsche este cel mai mare actionar al Volkswagen AG, cu 31 la suta din actiuni.  "Legea VW" a fost aprobata de guvernul federal al Germaniei in 1960, cand producatorul de automobile a fost partial privatizat, si impiedica orice actionar sa detina mai mult de 20 la suta din drepturile de vot ale VW, indiferent ce participatie are in companie.

Legea mai prevede ca Germania si Saxonia Inferioara au dreptul sa numeasca fiecare cate doi membri in Consiliul de Supraveghere al VW, daca detin actiuni ale companiei.

Germania a renuntat la actiunile VW intre timp, dar Saxonia Inferioara detine o participatie de circa 20 la suta, in baza careia legea VW ii acorda drept de veto (in mod obisnuit, actionarii cu peste 25 la suta din capital au drept de veto in Germania).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2045 :: 17.84MB