No SSO cookie

Porsche 918 Spyder va costa 500.000 de euro

voteaza
(0/ 0)
Porsche 918 Spyder va costa 500.000 de euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Porsche 918 Spyder va avea un pret de 500.000 de euro, conform unor zvonuri aparute in presa americana. Viitorul model 918 Spyder va fi cel mai scump Porsche din toate timpurile.

 
 
Porsche 918 Spyder a rupt gura targului la Salonul Auto de la Geneva cand a fost prezentat sub forma unui concept. Reactiile publicului i-au determinat pe oficialii Porsche sa spuna ca vor produce in serie supercarul hibrid, insa nu au dat unda verde pentru inceperea productiei.


Cu toate acestea, mai multe voci citate de Bloomberg sustin ca pretul noului model va fi de 500.000 de euro. Daca pretul este real, Porsche 918 Spyder va deveni cel mai scump model al casei germane. Ultimul supercar de top al celor de la Porsche, Carrera GT, produs intre 2003 si 2006 a avut un pret de 453.000 de euro.


Porsche a precizat ca are nevoie de un plan de 1000 de unitati comandate pentru a putea demara proiectul 918 Spyder. In aceste conditii, marca germana ar urma sa aiba un venit de 500 de milioane de euro de pe urma acestui model hibrid.



Porsche 918 Spyder este propulsat de un motor traditional V8 de 3.4 litri si 500 de cai putere. Trenul de rulare hibrid este insotit, alaturi de motorul conventional amplasat central, de motoare electrice amplasate pe axul frontal si cel posterior re aduc impreuna un plus de 218 cai putere.

 
Robert Gherghe
 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1839 :: 17.78MB