No SSO cookie

Porsche 911 GT2 RS tunat de Wimmer RS

voteaza
(0/ 0)
Porsche 911 GT2 RS tunat de Wimmer RS
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Wimmer RS este un tuner german specializat in pachete de performanta. Maiestria germanilor este evidenta si in cazul noului pachet de tuning creat pentru cel mai puternic Porsche 911 din istorie, noul 911 GT2 RS.

 
 
Modelul Porsche 911 GT2 RS este dotat cu un propulsor capabil sa dezvolte o putere de 620 CP si a fost produs intr-un numar limitat de 500 de exemplare. Fata de predecesorul sau, modelul Porsche 997 GT2, noul GT2 RS are o masa cu 70 kg mai mica. Consumul declarat este de 12 litri/100 km. Porsche a vandut in luna octombrie ultimul exemplar din cele 500 produse.

Wimmer RS s-a concentrat asupra propulsorului de 3.6 litri. Tunerul a recalibrat ECU-ul, a optimizat sistemul turbo, a schimbat filtrul de aer cu unul sport si a folosit un nou sistem de evacuare. Aceste imbunatatiri au ridicat puterea totala la 703 CP, iar cuplul de la 700 Nm la 810 Nm.

Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 3.3 secunde, iar cea de la 0-200 km/h in doar 9.5 secunde. Viteza maxima declarata este de 356 km/h. Wimmer RS a realizat in trecut pachete de performanta si pentru modelele Mercedes C63 AMG, Volkswagen Golf R si Porsche 911 GT2 Speed.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9601 :: 17.88MB