No SSO cookie

Piata auto din Germania a scazut din nou in ianuarie, dupa eliminarea stimulilor fiscali

voteaza
(0/ 0)
Piata auto din Germania a scazut din nou in ianuarie, dupa eliminarea stimulilor fiscali
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile de autoturisme noi din Germania au scazut pentru a doua luna consecutiv in ianuarie, inregistrand o evolutie inversa fata de celelalte mari piete europene, unde sunt inca in vigoare stimulii guvernamentali, relateaza Les Echos.

 
 
Potrivit cifrelor publicate marti de asociatia auto germana VDIK, inmatricularile au scazut in ianuarie cu 4,2% fata de aceeasi perioada din 2009, la 181.500 de autoturisme, cea mai slaba cifra de la reunificarea Germaniei, in 1990.

Scaderea vine dupa un declin de aproape 5% in decembrie, ce a marcat prima scadere dupa 11 luni de cresteri.

Cererea de autoturisme a scazut puternic in Germania dupa expirarea programului de prime de casare, sustinut de un pachet guvernamental de 5 miliarde euro.

Scaderea cererii incepe sa se faca simtita la numarul inmatriculatilor de autoturisme noi.

Si alte piete europene ar putea inregistra aceeasi tendinta in acest an.

Cu toate ca vanzarile de autoturisme au crescut in ianuarie in Franta, Spania si Italia datorita masurilor guvernamentale, constructorii auto incep sa se confrunte cu nesiguranta legata de capacitatea de sustinere a pietelor dupa retragerea stimulilor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2010 :: 18.68MB