No SSO cookie

Peugeot va prezenta la Salonul Auto de la Frankfurt versiunea de serie a lui RCZ

voteaza
(0/ 0)
Peugeot va prezenta la Salonul Auto de la Frankfurt versiunea de serie a lui RCZ
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La doi ani de la prezentarea prototipului 308 RCZ, Peugeot va expune in 2009, in cadrul celei de-a 63-a editii a Salonului Auto de la Frankfurt, modelul de serie care a plecat de la acel proiect, constructorul francez prezentand primele teasere cu modelul 2+2.

 
 
"Inginerii si stilistii au lucrat impreuna pentru a se asigura ca tot autovehiculul este in perfecta concordanta cu asteptarile create de design-ul sau exterior. Prima dorinta a fost de a pastra stilul original, in ciuda provocarilor impuse de productie si comercializare, insa miza a mers si mai departe. Au fost stabilite cateva obiective ambitioase in ceea ce priveste caracterul dinamic si calitatea echipamentelor din dotarea autovehiculului, toate acestea pentru a construi o identitate proprie, puternica a modelului", se arata in comunicatul Peugeot care a insotit primele teasere oficiale ale modelului.

Numele "RCZ" simbolizeaza o pozitie aparte in gama Peugeot, fiind primul autoturism ce nu foloseste sistemul de numerotare cu zero sau dublu zero.

Conform specialistilor auto, rivalul direct al modelului Peugeot este Audi TT.


Constructorul francez preconizeaza ca acest model va fi comercializat in Europa de Vest in primavara lui 2010, fara a face vreo referire la pret.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2771 :: 17.87MB