No SSO cookie

Peugeot 207 si Alfa Romeo 159 au obtinut cinci stele la testele Euro NCAP

voteaza
(0/ 0)
Peugeot 207 si Alfa Romeo 159 au obtinut cinci stele la testele Euro NCAP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Alte doua autovehicule, Peugeot 207(Franta) si Alfa Romeo 159(Italia), au obtinut cinci stele, cea mai inalta distinctie in materie de securitatea auto, din partea asociatiei Euro NCAP, informeaza AFP.

 
 
[poza1s] In urma ultimei serii de teste derulate asociatia Euro NCAP si anuntate publicate vineri, modelul Peugeot 207, produs de Grupul francez PSA (Peugeot - Citroen), se alatura listei in crestere de autovehicule care au primit cinci stele Euro NCAP datorita securitatii pe care o ofera pasagerilor adulti, demonstrand ca si autovehiculele de talie mica care circula in prezent pe strazile europene pot avea un grad inalt de siguranta. De asemenea, Peugeot 207 a obtinut patru stele la capitolul protectia pietonilor si trei stele pentru protectia copiilor. [poza2s] Similar, modelul Alfa Romeo 159, produs de grupul italian Fiat Spa, a obtinut si ea rezultate impresionate in termeni de securitate a pasagerilor adulti. In schimb, Euro NCAP considera ca protectia pe care Alfa Romeo 159 o ofera pietonilor este o sursa de preocupare, si in consecinta la acest capitol nu i-a acordat decat o stea. Asociatia Euro NCAP a testat mai multe modele de autovehicule pentru care a prezentat rezultatele testelor sale. Astfel, modelul Chevrolet Aveo a dovedit un "risc inacceptabil de rana mortala la piept in caz de soc frontal", in opinia Euro NCAP care nu i-a acordat decat doua stele. La capitolul protectia ocupantilor, modelele Suzuki SX4 si Hyundai Tucson au primit fiecare patru stele la testele Euro NCAP, in timp ce Kia Cerato a primit doar doua stele. Referindu-se la evolutia industriei auto presedintele Euro NCAP, Claes Tingvall, considera ca "in timp ce anumiti constructori auto isi imbunatatesc in mod continuu echipamentele de securitate, alti mai au mult de facut la acest capitol...Exista o diferenta clara care apare intre constructorii auto care incearca sa imbunatateasca protectia oferita de vehiculele lor pasagerilor si cei care nu acorda acestui subiect decat o prioritate redusa", a apreciat presedintele Euro NCAP. Initial cu sediul in sudul Angliei, Euro NCAP are in prezent sediul la Bruxelles. Finantata de cinci guverne europene, de Comisia Europeana si de diverse asociatii ale consumatorilor si conducatorilor auto din UE, asociatia Euro NCAP "distruge" de peste 10 ani autovehicule noi noute pentru a efectua testele de impact (crash test) si a evalua astfel gradul lor de securitate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1443 :: 17.77MB