No SSO cookie

Petrom a scumpit din nou carburantii

voteaza
(0/ 0)
Petrom a scumpit din nou carburantii
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Petrom a facut astazi o noua majorare a preturilor la carburanti dupa scumpirea de la 1 ianuarie 2010.

 
 

Producatorul de titei si gaze Petrom, detinut de Grupul OMV din Austria, a majorat de luni preturile de referinta la carburanti cu 6 bani/litru, ca urmare a evolutiilor cotatiilor internationale la produsele petroliere, dupa ce la 1 ianuarie compania a scumpit carburantii cu pana la 27 bani/litru.

Astfel, benzina Premium fara plumb 10 ppm este 4,04 lei/litru, benzina Top Premium fara plumb 99+ este 4,41 lei/litru, iar sortimentul OMV Carrera 95 costa 4,18 lei/litru, in timp ce benzina OMV Carrera 100 costa 4,81 lei/litru. Motorina Top Nordic Diesel este 3,97 lei, litrul de motorina OMV Sprint Diesel costa 4,01 lei/litru, in timp ce motorina OMV Alpin Diesel este 4,30 lei/litru, iar motorina Euro Diesel 5 este 3,80 lei/litru.

Preturile Petrom pot varia cu maximum +/-5% fata de preturile de referinta. De asemenea, Petrom a majorat de vineri, 1 ianuarie 2010, preturile de referinta ale carburantilor cu 27 bani/litru, in cazul benzinei, cu 22 bani/litru, in cazul motorinei cu minim 4% biodiesel si cu 23 bani/litru, in cazul motorinelor de iarna, care nu contin biodiesel, din cauza cresterii taxelor si accizelor.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2933 :: 22.19MB