No SSO cookie

Paris 2010: Hyundai ix20 - primele fotografii

voteaza
(0/ 0)
Paris 2010: Hyundai ix20 - primele fotografii
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul model mpv de mici dimensiuni ix20, al celor de la Hyundai prezentat in primele fotografii oficiale dnaintea debutului de la Paris Motor Show 2010.

 
 
Primul set de fotografii oficiale ale noului mode mpv de mici dimensiuni, Hyundai ix20, si-au gasit calea pe Internet si astfel, pana la fanii marcii. Si aceasta se intampla la aproape doua saptamani inaintea prezentarii modelului la Paris Motor Show 2010, pe data de 30 septembrie. Designul masinii sud-coreene a fost realizat in deja traditionalul centru European R&D din Russelsheim, Germania.


Printr-un nou design, Hyundai lasa sa se inteleaga (dar nu o declara), ca se ia una bucata Kia Venga si i se aplica cateva modificari la exterior, si inca cateva la interior. Exteriorul primeste deci o noua parte frontala, cu o grila fata hexagonala inspirata de cea de la ix35, lampi spate si oglinzi redesenate, si un set de jante din aliaj, redesenate si ele.


Similar, la interior schimbarile sunt limitate la culorile si designul aplicate volanului, instrumentelor de bord, sistelemlor de aer conditionat si audio, si al fetelor de usi.


Ca si Venga, ix20 va fi oferit in Europa in variantele 1,4 si 1,6 litri, diesel si benzina, iar ibnceperea vanzarilor este asteptata imediat dupa lansare.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5103 :: 22.2MB