No SSO cookie

Opel vrea sa disponibilizeze 11.000 de angajati din Europa

voteaza
(0/ 0)
Opel vrea sa disponibilizeze 11.000 de angajati din Europa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Constructorul auto german Opel, ce se confrunta cu grave probleme financiare, vrea sa inchida trei fabrici din Europa, doua din Germania si una din Belgia, si sa disponibilizeze o cincime din cei 55.000 de angajati, a anuntat ziarul Der Spiegel, potrivit AFP.

 
 
Cele trei fabrici vizate sunt Bochum, din vestul Germaniei, Eisenach, din estul tarii, precum si Anvers, din nordul Belgiei, potrivit planului de salvare prezentat vineri de conducerea Opel guvernului german, precizeaza Der Spiegel.

 
Obiectivul companiei este sa economiseasca 949 milioane euro din costurile de personal. Alternativa ar fi sa disponibilizeze numai 3.500 de angajati si sa impuna reduceri salariale, mai scrie publicatia germana, anunta NewsIn.

In cadrul unui discurs saptamanal, cancelarul german Angela Merkel estima ca planul prezentat de Opel mai trebuie sa fie "imbunatatit".

Potrivit revistei Focus, Opel a solicitat de la statul german ajutoare de 4 miliarde euro, peste nivelul estimat pana acum, de 3,3 miliarde. Insa aceste ajutoare ar putea fi acordate in mod indirect, sub forma unor garantii sau credite.

Pana in prezent, insa, potrivit Der Spiegel, subsidiara Opel a grupului american General Motors nu a platit deloc impozite catre statul german, profiturile fiind repatriate in Statele Unite.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2241 :: 18.68MB