No SSO cookie

Opel Trust nu a luat o decizie privind ofertele de preluare a constructorului auto

voteaza
(0/ 0)
Opel Trust nu a luat o decizie privind ofertele de preluare a constructorului auto
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel Trust, institutia germana care detine 65% din actiunile Opel, a anuntat sambata ca nu a luat o decizie privind ofertele de preluare a constructorului auto, scrie Reuters.

 
 
Institutia germana a subliniat ca General Motors, compania-mama a Opel, nu a facut recomandari si nici nu a formulat cereri in legatura cu decizia pe care Opel Trust o va lua.

GM, care detine 35% din titlurile Opel, va continua negocierile privind preluarea numai cu Magna si RHJ International, conform Opel Trust. Magna si RHJ au trimis ofertele catre GM in 20 iulie.

Oficialii de la Berlin si-au exprimat clar preferinta pentru oferta inaintata de Magna, impreuna cu partenerul sau, banca ruseasca Sberbank, care semnase in mai o scrisoare de intentie cu GM, fara a finaliza, insa, tranzactia.

Guvernul german si landurile unde Opel are fabrici vor ca grupul sa fie cumparat de Magna, in timp ce GM prefera indeosebi oferta RHJ, un investitor al carui sediu central se afla in Belgia.

In cazul in care partile nu ajung la un consens, finalul tranzactiei il va decide Opel Trust, care raspunde de companie de la intrarea GM in faliment. 

 

Cuvinte cheie:
Opel | Magna | GM |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1930 :: 18.68MB