No SSO cookie

Opel Trust nu a luat o decizie privind ofertele de preluare a constructorului auto

voteaza
(0/ 0)
Opel Trust nu a luat o decizie privind ofertele de preluare a constructorului auto
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel Trust, institutia germana care detine 65% din actiunile Opel, a anuntat sambata ca nu a luat o decizie privind ofertele de preluare a constructorului auto, scrie Reuters.

 
 
Institutia germana a subliniat ca General Motors, compania-mama a Opel, nu a facut recomandari si nici nu a formulat cereri in legatura cu decizia pe care Opel Trust o va lua.

GM, care detine 35% din titlurile Opel, va continua negocierile privind preluarea numai cu Magna si RHJ International, conform Opel Trust. Magna si RHJ au trimis ofertele catre GM in 20 iulie.

Oficialii de la Berlin si-au exprimat clar preferinta pentru oferta inaintata de Magna, impreuna cu partenerul sau, banca ruseasca Sberbank, care semnase in mai o scrisoare de intentie cu GM, fara a finaliza, insa, tranzactia.

Guvernul german si landurile unde Opel are fabrici vor ca grupul sa fie cumparat de Magna, in timp ce GM prefera indeosebi oferta RHJ, un investitor al carui sediu central se afla in Belgia.

In cazul in care partile nu ajung la un consens, finalul tranzactiei il va decide Opel Trust, care raspunde de companie de la intrarea GM in faliment. 

 

Cuvinte cheie:
Opel | Magna | GM |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2566 :: 17.86MB