No SSO cookie

Opel Insignia prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Londra

voteaza
(0/ 0)
Opel Insignia prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Londra
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noile modele Opel Insignia notchback si hatchback sunt prezentate in premiera mondiala la editia 2008 a Salonului Auto International al Marii Britanii, urmand sa fie disponibile in Germania inainte de finele acestui an si pe alte piete din 2009, cu o gama de sapte variante de motorizare, informeaza GM.

 
 
'Noul Opel Insignia a fost proiectat pentru a aduce energie atat in segmentul din care face parte, cat si in viata clientului, oferind o combinatie redutabila de design indraznet, comportament dinamic excelent si utilitate ridicata, la un pret accesibil', a afirmat Alain Visser, director de marketing General Motors Europa.
Cu modelul Insignia, Opel a reusit sa creeze un sedan din clasa medie cu design sportiv de coupé, fara a face vreo concesie in privinta spatiului interior. Ambele variante de caroserie au aceeasi lungime, de 4.830 mm, si acelasi ampatament, de 2.737 mm.
Toate cele sapte variante de motorizare sunt conforme cu normele de emisii Euro 5 si sunt livrate cu transmisii cu sase viteze, manuale sau automate. Cele patru motoare pe benzina pornesc de la o unitate cu patru cilindri de 115 CP si ajung la unitatea V6 de 260 CP. Cele trei noi motoare turbodiesel cu injectie directa, dezvoltate exclusiv pentru modelul Insignia, au aceeasi cilindree de 2,0 litri. Acestea dezvolta puteri intre 110 si 160.
Toate variantele sunt foarte competitive din punct de vedere al emisiilor de CO2. in viitorul apropiat va fi lansata si o varianta ecoFLEX, cu consum de combustibil si emisii de CO2 remarcabil de scazute.
Noul Insignia este si suportul ales de Opel pentru a introduce numeroase inovatii tehnologice de varf. Noul sistem cu camera de luat vederi Opel Eye poate sa citeasca si sa memoreze semnele de circulatie, dar si sa-l avertizeze pe sofer daca acesta paraseste accidental carosabilul. Sistemul de spalare a parbrizului Hot Shot, cu lichid incalzit, elimina unele din neplacerile condusului pe timp de iarna si ajuta la o curatare mai eficienta a geamurilor, pe timp de vara. Sistemul imbunatatit de faruri adaptive (AFL) creste in mod semnificativ siguranta la volan.
Fiind bazat pe o arhitectura a sasiului complet noua, modelul Insignia va fi oferit de la bun inceput cu tractiune pe puntea fata sau cu tractiune integrala. Sofisticatul sistem Adaptive 4X4 se remarca prin distribuirea proactiva, instantanee a cuplului, care asigura stabilitatea vehiculului, oferind in acelasi timp o tractiune optima si o manevrabilitate sporita.
Pe modelul Insignia cu tractiune integrala, sasiul mecatronic FlexRide, cu Tehnologie Adaptiva de Stabilitate, permite autovehiculului sa se adapteze in permanenta la conditiile de rulare si, de asemenea, ofera soferului posibilitatea de a alege reglaje corespunzatoare propriilor sale preferinte. Sistemul FlexRide este disponibil si la versiunea cu tractiune pe puntea fata.
Insignia hatchback ofera un impresionant volum pentru depozitarea bagajelor, de 500 pana la 1.465 litri, fiind, de asemenea, dotat cu o deschidere pentru schiuri in spatarul banchetei din spate, pentru a permite transportul obiectelor foarte lungi. Acest model este important mai ales pentru piete precum Marea Britanie si Franta, unde modelele hatchback detin, in mod traditional, o cota ridicata de piata in segmentul mediu.
Opel preconizeaza ca vanzarile la nivel european vor fi impartite in mod egal intre cele doua variante de caroserie.
Modelul Insignia a fost proiectat la centrul General Motors Europa din Rüsselsheim, unde va fi si construit. Fabrica din Rüsselsheim este una dintre cele mai avansate din lume.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2593 :: 22.2MB