No SSO cookie

Opel Insignia OPC 2010

voteaza
(0/ 0)
Opel Insignia OPC 2010
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel Insignia OPC 2010 este aproape gata pentru Salonul Auto de la Frankfurt

 
 
Desi Opel Insignia OPC nu a fost adus si la Salonul Auto de la Geneva, compania germana munceste de zor la cel mai tare model de clasa medie al sau.
Detaliile precedente pe care le-am obtinut aratau ca versiunea OPC va fi echipata cu un motor de 320 CP, bi-turbo, V6, 4x4, ce va fi furnizat in trei variante: sedan, hatchback si wagon (caravan).
Noile detalii obtinute, arata niste jante agresive de 19", desi la debutul de la Frankfurt se asteapta altele noi, de 20". Se preconizeaza de asemenea o alta serie de "incaltari" , adica alt model de anvelope, decat cele din teste si de asemenea, frane imbunatatite si adaptate noului tren de rulare. De asemenea, Insignia OPC are o suspensie imbunatatita si adaptata caracteristicilor sport si un look mai agresiv.
Opel Insignia OPC si sora ei britanica, Vauxhall Insignia VXR sunt asteptate pe piata la finele anului in curs, sau cel mai tarziu la inceputul anului 2010.

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

320cp nu cred are325cp si este turbo opc nu bi-turbo

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3007 :: 22.19MB