No SSO cookie

Opel Corsa OPC

voteaza
(0/ 0)
Opel Corsa OPC
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel Corsa OPC este versiunea sport a modelului Corsa.

 
 

1.jpg
Opel Corsa OPC isi va face debutul mondial la Geneva Motor Show in martie anul acesta. Acesta va fi a patra generatie a unui model deja popular si reprezinta imbinarea dintre caracterul unui Corsa cu agilitatea si manevrabilitatea combinatie care face ca orice drum sa fie o aventura placuta si distractiva.
Motorul de 1.6l dezvolta o putere de 192 CP si accelereaza de la 0 la 100 km/s in 7.2 s, putand atinge o viteza de 225km/h. Culul maxim este de 230 Nm si poate fi crescut temporar pana la 260Nm datorita functiei 'overboost'. Consumul mediu de benzina este de 7.9l la 100km.
Designul exterior reflecta trasaturile sportive prin spoilerul situat in partea de sus, prin barele de protectie solide si prin forma distinctive a grilei de
2.jpg
ventilatie.
Detaliile au primit cea mai mare atentie la acest model, teava de esapament fiind situata central si in forma de triunghi, iar oglinzile exterioare avand o forma specifica stilului sportiv.
Noul Corsa OPC este dotat cu jante de 17 inch pentru anvelope de 215/45 R17 sau poate avea jante de 18 inch cu anvelope de 225.
Modelul este dotat si cu un kit de pedale din aluminiu, scaune Recaro si airbag-uri laterale.

3.jpg

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

marfa raw masina :X:X:X

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2467 :: 22.17MB