No SSO cookie

Opel are peste 100.000 de comenzi pentru noul Astra

voteaza
(0/ 0)
Opel are peste 100.000 de comenzi pentru noul Astra
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel a declarat ca de la lansarea din decembrie si pana acum a inregistrat peste 100.000 de comenzi pentru noul Astra in Europa.

 
 
Noul Opel Astra este foarte dorit de europeni, dovada fiind cele peste 100.000 de comenzi inregistrate din decembrie si pana acum. Oficialii Opel au declarat ca cifra preconizata a fost depasita, acestia aproximand ca pana la sfarsitul anului acest numar sa fie de 180.000 de unitati.

Datorita numarului de comenzi, Opel va fi nevoit sa introduca un al treilea schimb la fabrica din Gliwice, Polonia. Vanzarile noului model au crescut cu 38% fata de aceasi perioada a anului trecut. Datorita acestor vanzari, noul Opel Astra ocupa locul doi in clasa compacta din Germania
.

Deocamdata este diponibila doar in varianta hatchback cu 5 usi, dar Opel va lansa si un model cu 3 usi si un break. Noul Astra a fost apreciat in toata Europa pentru design-ul inovativ si tehnologie. Inca inainte de a fi vanduta, Astra a castigat premium Goldenes Lenkrad (Volanul de aur) oferit de catre revista Autobild.

In Spania a avut trei titluri de onoare: Masina anului in Spania, fiind aleasa de catre 54 de jurnalisti, a fost aleasa de catre cititorii La Vanguardia si revista Autofaci. Insulele Canare a ales de asemenea noul Astra ca fiind masina anului.

Andrei Monenciu

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2814 :: 18.68MB