No SSO cookie

Opel Ampera va primi un comutator special

voteaza
(0/ 0)
Opel Ampera va primi un comutator special
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Surse din interiorul companiei GM au declarat ca noul Opel Ampera ar putea fi dotat cu un comutator care sa permita o functionare continua a propulsorului pe benzina, crescand astfel durata de viata a bateriilor.

 
 

Noul Opel Ampera ar putea beneficia de un comutator care sa permita o functionare neintrerupta a propulsorului pe benzina. Acest lucru inseamna o incarcare continua a bateriilor. Sistemul poate fi activat pe distantele lungi dintre orase, astfel ca la intrarea in oras soferul poata trece pe modulul electric pentru a reduce emisiile.

Opel a declarat ca noul Ampera revolutioneaza mobilitatea electrica si ca ofera un confort demn de modelele premium. Design-ul exterior este de asemenea unul foarte atractiv pentru cei care doresc o masina ecologica, dar care sa ofere si un aer dinamic.

Noul Opel Ampera are o autonomie electrica de 40-80 km, moment in care propulsorul pe benzina se activeaza pentru a produce energie suplimentara si a incarca bateria de  16 kWh. Aceasta poate fi incarcata in aproximativ 3 ore, astfel ca Ampera are o autonomie totala de 500 km. Cei interesati pot deja rezerva noul model electric, dar Opel nu a oferit informatii cu privire la data de livrare.

Andrei Monenciu

content channel

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2622 :: 17.87MB