No SSO cookie

Opel a lansat noul Insignia break

voteaza
(0/ 0)
Opel a lansat noul Insignia break
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel anunta lansarea in Europa a modelului Insignia Sports Tourer, versiunea break a Masinii Anului 2009. In Romania, break-ul are un pret de pornire de 20.250 euro, cu TVA inclus.

 
 

Opel Insignia, Masina Anului 2009 in Europa, a fost comandata in 75.000 de exemplare pe Batranul Continent. Opel anunta lansarea noului Insignia Sports Tourer, versiunea break a modelului.

 In Europa au fost comandate pana acum 75.000 de unitati Opel Insignia.

Dupa cum sugereaza si denumirea,  Insignia Sports Tourer inglobeaza tehnologii de ultima ora, oferite intr-o caroserie de lux cu aspect sportiv. Modelul etaleaza acelasi design atletic, puternic si elegant ca si versiunea berlina a familiei. Mark Adams, vice-presedintele GM Europe Design, descrie modelul Insignia ca fiind 'o combinatie intre frumusetea sculpturala si precizia germana, reunind perfectiunea inginereasca si emotia intr-o armonie perfecta'. 'Insignia Sports Tourer nu este doar versiunea break a berlinei, ci este un autovehicul cu personalitate proprie', adauga acesta.

 

Proiectantii liniei de autovehicule Insignia au conferit sectiunii spate a versiunii Sports Tourer o tinuta sofisticata, dar coerenta, extinzand hayonul panoramic mult inspre flancuri si accentuandu-l cu blocuri optice mari, distinctive, complet integrate. Aceasta aparitie dinamica ada-posteste un habitaclu ce ofera un spatiu generos pentru cinci ocupanti si un portbagaj extrem de competitiv. Zona spate are un volum de pana la 1.530 litri. Modelul Sports Tourer are acelasi ampatament de 2,74 metri ca si modelele berlina si o lungime cu aproximativ 8 cm mai mare, ajungand la 4,91 metri.

 

Lansarea noului Insignia Sports Tourer este insotita de aparitia a doua motoare noi, care li se alatura celor sapte motorizari deja disponibile pentru versiunea berlina. Pentru modelele cu tractiune pe fata (FWD) va fi disponibil si un motor turbo de 1,6 litri pe benzina de 180 CP, cu un cuplu de 230 Nm. Motorul 2.0 BiTurbo de 190 CP si cuplu de 400 Nm va fi disponibil initial in combinatie cu sistemul de tractiune integrala Adaptive 4x4, confirmand ambitia modelelor Insignia de a fi superioare celorlalte autovehicule din clasa medie.

 

Desigur, cele doua motoare vor imbogati si gama motorizarilor disponibile pentru versiunea berlina. Ulterior, motorul 2.0 CDTI BiTurbo va beneficia de o varianta pentru tractiune pe puntea fata. In viitorul apropiat, gama va fi extinsa cu o varianta ecoFLEX, cu un motor diesel CDTI de 2,0 litri ce poate dezvolta 160 CP la un cuplu de 350 Nm. Cu un consum extrem de scazut de carburant si inregistrand emisii remarcabile de CO2 la variantele berlina, motoarele Insignia ecoFLEX ofera sansa de a conduce ecologic fara a compromite performantele automobilului.

 

Noul sasiu, proiectat pentru a oferi un nivel ridicat de siguranta si confort, poate fi imbunatatit suplimentar prin intermediul sistemului mecatronic inovator FlexRide, care sporeste stabilitatea si asigura amortizarea in timp real a autovehiculului, prin control electronic. De asemenea, sistemul FlexRide ii ofera soferului posibilitatea de a opta intre trei moduri de rulare. Pe langa modul standard, soferul poate alege fie modul confortabil de rulare 'Tour', fie modul 'Sport', mai putin flexibil. In modul 'Sport', conducerea unui Insignia Sports Tourer este o experienta mai activa, prin modificarea setarilor unor functii interconectate precum schimbarea directiei, controlul ac-celeratiei si chiar iluminarea ambianta a panoului de bord.

 

Printre celelalte dotari inovatoare se numara sistemul de ultima generatie de blocuri optice fata AFL+, ajustabile la conditiile predominante de trafic, cu noua functii de iluminare dis-tincte si scaunele ergonomice sport, certificate ca fiind ortopedice, cu efect deosebit de benefic asupra spatelui, care au un pret foarte avantajos. De asemenea, la versiunea Sports Tourer cu interiorul imbracat in materiale de culoare deschisa este aplicat un nou tip de tapiterie, denumita TopTec, caracterizata prin rezistenta la patare si impermeabilitate la lichide. 

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2614 :: 22.12MB