Renault a publicat datele oficiale si fotografiile care infatiseaza noul Megane RS, hatchback-ul sport din gama francezilor. Noul Renault Megane RS are un motor de 2.0 litri si 250 cai putere cu un cuplu maxim de 340 Nm, realizabil la 3.000 rpm. Noul model de performanta semnat de RenaultSport va fi disponibil in doua versiuni: Sport si Cup.
Daca versiunea Sport este dedicata celor care doresc sa beneficieze de un model pur sange pe drumurile publice, versiunea Cup se adreseaza celor care-si doresc in colectia proprie o masina de circuit.
Noul Megane RS este inspirat din linia stilistica a lui Megane Coupe, dar beneficiaza in plus de un substantial aport al designului sportiv. Megane RS se remarca in gama francezilor prin spoilerul fata foarte agresiv, notabile fiind suprafata enorma a prizelor de aer si insertiile de tip LED. Tinuta sportiva continua cu jantele Steev de 19 inch, folosite doar la acest model, si de evacualrea plasata central. In partea posterioara a modelului nu putea lipsi eleronul care vine si completeaza imaginea unui model nascut pentru performante.
Noul Megane RS este capabil sa accelereze pana la 100 km/h in 6,1 secunde. Motorul de 2.0 litri 16v scoate cei 250 cai putere la 5.500 rpm si este cuplat la o transmisie sportiva cu 6 rapoarte. Viteza maxima a noului bolid marca Renault este de 350 km/h.
Megane RS vine cu sistemul inovator Renault Sport Dynamic Management care permite soferului sa selecteze prin modulele On-Sport-Off gradul de asistenta electronica pe care il doreste. Asfel, cel aflat la volan poate opta sa conduca bolidul doar cu ajutorul functiilor clasice si fara interventia sistemelor tehnologice ESP, ASR sau de control al tractiunii.
Renault a implementat pe noul Megane RS sistemul RS Monitor, care are menirea de a trimite date soferului in legatura cu functionarea motorului, dar si date care vizeaza comportamentul sportiv al vehiculului.
VIDEO: NOUL RENAULT MEGANE RS
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 17 October 2009 03:58
Hai ca-i culmea 350km/h da-o naibii de masina ca i-ar trebui cel putin 400 cai si o aerodinamica de 0.24 ca sa ajunga pe la viteza asta. eu zic ca e greseala si ati vrut sa spuneti 250
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!