No SSO cookie

OFICIAL: Noul Nissan Patrol

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Noul Nissan Patrol
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nissan a prezentat noul Patrol in Abu Dhabi. Noul Nissan Patrol este axat pe lux si confort, la fel ca si rivalul Land Cruiser, de la Toyota.

 
 
Noul Nissan Patrol a fost prezentat oficial in Abu Dhabi. Nissan a dorit ca noul Patrol sa fie mai luxos si mai spatios, dar sa-si pastreze abilitatile off-road. Modelul Patrol are o istorie de 50 de ani, este o masina populara in Orientul Mijlociu. Nissan Patrol se afla la cea de saptea generatie.  

Pentru a marca istoria modelului, Nissan a implementat un nou sistem 4WD, un nou propulsor V8, o noua transmisie automata cu 7 viteze, un design complet nou si un interior luxos si confortabil.


    Hiroyuki Fushiki, seful de proiect de la Nissan a declarat ca noul Patrol a fost conceput pentru a oferi un confort cat mai ridicat, o manevrabilitate foarte buna, dar fara a-si pierde din abilitatitile de off-road. Nissan a testat peste 200 de prototipuri inainte de a trimite modelele finale in Orientul Mijlociu. Acolo noul Patrol a fost testat prin dunele de nisip, in trafic intens si pe teren stancos.

Design
 
  Noul design se bazeaza pe cercetari amanunite ale dorintelor clientilor. Se pare ca un posesor de SUV de lux petrece doar 15% din timpul sau off-road. Nissan ofera un spatiu interior bogat in piele, insertii de lemn si de alumniu. Noul Nissan Patrol ofera un spatiu interior imbatabil, este cel mai spatios model din clasa sa. Randul al treilea are cu 10 cm mai mult spatiu decat  oricare alt model din clasa sa. 

    Designerii de la Nissan s-au concentrat mult asupra celui de-al treilea rand de scaune. Pe langa faptul ca acestia au oferit un spatiu mai mare pasagerilor, au introdus si un sistem multimedia, cei din spate primind un monitor de 7". Alte doua monitoare de 7" au fost introduse in tetierele scaunelor din fata. 

Patrol a introdus un nou sistem de climatizare, bazat pe o perdea de aer in dreptul geamurilor, pentru a proteja pasagerii de caldura de afara. Consola centrala contine o cutie frigorifica, in care pot fi depozitate 6 sticle de 600 ml.

Motorizare si tractiune integrala

Noul propulsor V6 de 5.6 litri, dezvolta o putere de 400 CP si cuplu de 500 Nm. Noul Patrol este cel mai puternic SUV din clasa sa. Combinatia intre noul propulsor si noua transmisie 4WD, face din Patrol un model eficient atat in oras, cat si off-road.

  Noul Patrol a introdus in premiera pentru Nissan, sistemul Hydraulic Body Motion Control System. Acesta opreste aparitia fenomenului de ruliu, atat la schimbarea benzilor, cat si in curbe. O imbunatatire majora au suferit-o si suspensiile, noul Patrol este dotat cu suspensii independente pe toate cele patru roti. 

Nissan a implementat de asemenea si un nou sistem 4x4, cu patru moduri de condus: pe nisip, pe zapada, asfalt si pietre. Printre noile sisteme se enumera si Hill Start Assist si  Hill Descent Control. Primul permite ca atunci cand un sofer opreste in panta, acesta sa poata lua piciorul de pe frana ca masina sa alunece in spate.Hill Descent Control permite coborarea pantelor cu o viteza de 4 sau 7 km/h.  

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4921 :: 17.79MB