Mazda a profitat de Salonul Auto de la Sydney pentru a prezenta noua generatie a modelului BT-50. Limbajul de design prezent pe conceptul Nagare a fost folosit cu incredere in desenarea noului BT-50, chiar daca este un pick-up.
Liniile fluide descriu cel mai corect noul design, de care are parte Mazda BT-50. Partea frontala este dominata de blocurile optice masive si alungite si de grila imensa. Striatiile de la nivelul caroseriei, prezente pe capota si pe partile laterale, pornite intr-o corelatie perfecta cu formele existente in partea frontala, fac ca noul BT-50 sa indeplineasca dorinta Mazda de a crea un pick-up cat mai atragator.
Mazda nu a dat detalii despre motorizarile noului Bt-50, insa a specificat ca mdoelul pick-up nu va purta aceleasi propulsoare ca si noul Ford Ranger. In aceste conditii, ne asteptam ca noul Mazda BT-50 sa fie disponibil cu un model de 2.2 litri turbo-diesel cu 150 de cai putere.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!