No SSO cookie

OFICIAL: Noul Ford Focus

voteaza
(0/ 0)
OFICIAL: Noul Ford Focus
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Ford Focus, va fi una dintre atractiile principale la Salonul Auto de la Detroit. Noul model reprezinta o noua directie aleasa de catre compania americana, si anume un design global.

 
 
Noul Ford Focus va fi acelasi peste tot in lume, cel putin asa spun cei de la Ford. Noul Focus se bazeaza in continuare pe design-ul kinetic, introdus prin generatia anterioara. Focus se afla la a treia generatie, cresterea modelului fiind evidentata atat in design cat si in fiabilitate si performante.

Ford va prezenta la Salonul Auto de la Detroit, modelul sedan si arhicunoscutul hatchback. Segmentul C va fi un segment foarte disputat, rivalii de la Opel si Volkswagen, avand si ei modele noi. Cei de la Ford au declarat ca noul Focus va avea un nivel ridicat de calitate a materialelor si o tinuta mai buna de drum.

Ford Focus va veni impreuna cu noul propulsor de 2.0 litri de 155 CP. Propulsorul de 2.0 litri, va fi baza pentru noul motor 2.0 EcoBoost. De asemenea, Ford doreste sa ofere ca si optiune, motorul de 1.6 litri GTDI. Cutia de viteze cu dublu ambreiaj in 6 rapoarte va fi de asemenea disponibila, impreuna cu sistemul start and stop.

Ford doreste de asemenea sa lanseze si un model electric, model care va fi prezentat in anul 2011. Noul Focus va incepe productia la sfarsitul anului 2010.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6147 :: 17.87MB