Bugatti a atras toata atentia asupra sa cu o zi inaintea deschiderii Salonului Auto de la Frankfurt. Marca italo-franceza a prezentat Galibier 16C concept, modelul cu patru locuri care va inlocui Veyron.
Productia noului Galibier va incepe abia in 2013, la un an de la terminarea oficiala a productiei lui Veyron. Noua bijuterie a lumii auto va beneficia de acelasi motor W16 existent pe Veyron si se va prezenta ca o limuzina remarcabila prin luxul si eleganta ei.
Chiar daca vorbim de o limuzina eleganta, nu trebuie sa uitam caracterul pur-sange al modelului francez. Noul Bugatti Galibier are aripile si usile din al;uminiu si restul caroseriei din fibra de carbon. Partea frontala a modelului este, de asemenea, din fibra de carbon.
Daca la exterior grila frontala si gurile de aerisire dau agresivitatea specifica modelelor sport, la interior doar prezenta afisajului digital ne aduce aminte ca Bugatti Galibier este automobil din zilele noastre. In rest, eleganta si luxul sunt cuvintele de ordine, toate acestea dominate de ideea simplitatii.
Numele conceptului Bugatti, Galibier, a fost ales dupa celebra catarare urcata aproape in fiecare editie de ciclistii Turului Frantei.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 14 September 2009 18:08
dragut da ca linie lasa de dorit
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!