In aceste zile se desfasoara intalnirea anuala a actionarilor FIAT, iar Sergio Marchionne a fost suficient de amabil pentru a raspunde catorva intrebari. Despre IPO-ul Chrysler insa, Marchionne a spus, potrivit Bloomberg, “Nu stiu”, dupa care a continuat sa explice de ce nu poate raspunde la intrebarea despre oferta de actiuni.
In primul rand, potrivit boss-ului FIAT, este nevoie ca o serie de conditii sa fie indeplinite. Astfel, trebuie vazut daca grupul american are nevoie de lichiditati, iar UAW (United Auto Workers, uniunea sindicala din industria auto americana) trebuie sa se hotarasca daca va vinde sau nu o parte din actiunile detinute, garantate de guvernul SUA.
De asemenea, pentru ca FIAT sa isi creasca procentul de la 25% la 35% din actiunile Chrysler, americanii trebuie sa atinga anumite tinte, printre care se numara un nivel prestabilit al vanzarilor in afara Americii de Nord, dar si incheierea unor acorduri de distributie in America Latina.
In plus, este necesar ca grupul Chrysler sa returneze imprumuturile contractate in SUA si in Canada inainte ca FIAT sa urce procentul detinut la 51%.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!