No SSO cookie

O revista americana pentru femei a premiat modelul Cadillac XLR

voteaza
(0/ 0)
O revista americana pentru femei a premiat modelul Cadillac XLR
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Publicatia americana American Woman Road & Travel, specializata �n subiecte auto si de calatorie pentru femei, a anuntat la Detroit Auto Show, premiile 2004 - Top 10 Car of the Year, marele c�stigator al acestei editii fiind Cadillac XLR.

 
 
[poza1s]Revista a mai acordat �n total un numar de 10 premii, modelul Cadillac XLR mai primind si distinctia de "Masina cu cel mai mult sex-appeal". La alte categorii au mai fost recompensate camioneta Ford F - 150 FX4 (Pick Up Truck of the Year: Most Athletic), BMW Seria 5 - Sedan of the Year: Most Dependable, Jaguar XJ - Luxury Car of the Year: Most Respected, Nissan Quest - Minivan of the Year: Most Compatible, Dodge SRT - 4 - Entry Level Car of the Year: Most Spirited, Chrysler Pacifica - Crossover/Sport Wagon of the Year: Most Versatile, Volkswagen Tuareg - SUV of the Year: Most Likely to Survive Anything si Chevrolet SSR - Classic Car of the Year: Most Likely to Be Remembered . [poza2s]"Aceste premii arata ce masini reflecta stilurile noastre de viata si imaginea proprie, atitudinea prin care consumatorul obisnuit se poate identifica cu noi ( femeile - n.r.)", a spus editorul sef al magazinului American Woman Road & Travel, Courtney Caldwell.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1895 :: 22.17MB