No SSO cookie

O noua motorizare de varf pentru Passat

voteaza
(0/ 0)
O noua motorizare de varf pentru Passat
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Motorul FSI cu 6 cilindri, 3,2l capacitate cilindrica, 250 CP, cutie DSG si tractiune integrala (4MOTION)

 
 
[poza1s] Peste exact o luna va avea loc la Munchen prezentarea internationala a unei noi motorizari de varf pentru Volkswagen Passat. In Romania s-au inregistrat deja primele comenzi. La putin timp dupa ce a fost distins cu “Volanul de Aur 2005”, Volkswagen Passat vine pe piata cu o noua motorizare, de top. Cel mai puternic agregat al modelului pompeaza combustibil in sase cilindri, cu o capacitate totala de 3,2l; el dezvolta 250 CP, cuplul motor fiind de 320 Nm la 3200 rotatii pe minut. Iata cum Volkswagen reuseste sa reuneasca din nou dinamismul, sportivitatea, tehnologia de varf si traditia sub aceeasi capota, cea a noului Passat. Motorul este unul pe benzina, cu injectie directa, cutie DSG (cu ambreiaj dublu) si transmisie integrala, iar montat pe caroseria unei limuzine precum Volkswagen Passat consuma in medie 9,8l la 100 km. Acelasi motor, dar montat pe Passat Variant, inregistreaza un consum mediu la 100 km de 10,0l. In ceea ce priveste accelerarea, noua motorizare Volkswagen Passat egaleaza Golf GTI (in doar 6,9 secunde atinge 100 km/h). Pentru Variant cifrele sunt de asemenea imbucuratoare: doar 7,2 secunde pentru o accelerare de la 0 la 100 km/h. Viteza maxima pe care acest motor o poate atinge este de 246 km/h in cazul limuzinei, si de 243 km/h in cazul variantei break. Passat V6 FSI indeplineste normele comunitare in ceea ce priveste protectia mediului inconjurator (EU4) si exista in ofertele de vanzare pentru Romania pentru liniile de echipare Comfortline, Sportline, respectiv Highline. Passat cu tractiune integrala 4MOTION [poza2s] V6 FSI 4MOTION vine asadar in completarea gamei de motorizari cu tractiune integrala pentru modelul Volkswagen Passat. Celelalte doua agregate cu tehnologie 4MOTION si cuplu Haldex (distributie reglabila electronic a momentului motor intre axa fata si axa spate (adaptarea momentului transmis pe axa spate in functie de drumul de parcurs si de incarcare)) pentru Passat sunt: in clasa motoarelor cu capacitate cilindrica 2,0 l – motorul Diesel ce dezvolta 140 CP si motorul pe benzina cu injectie FSI ce dezvolta 150 CP. Avantajele unui cuplu Haldex cu reglaj electronic sunt urmatoarele: • Diferenta mica de patinaj intre axele fata si spate; • Moment motor mare pe axa spate; • Nu exista pericolul ingroparii rotilor fata in sol moale (antrenare primara); • Moment decelerare pe axa fata/ spate (pentru folosirea optima a efectului de frana motor, in special la trecerea in treptele mici de viteza); • Fara fragmentarea deplasarii la manevrare (parcare); • Intretinere usoara. Pretul de la care porneste un motor V6 FSI 4MOTION pentru limuzina este de 25.207 Euro CIP, iar pentru Variant de 26.219 Euro CIP.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
3.1267 :: 17.85MB