No SSO cookie

O masina propulsata electric a atins 260 km/h pe gheata

voteaza
(0/ 0)
O masina propulsata electric a atins 260 km/h pe gheata
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un concept electric a doborat recordul de viteza pe gheata. Acesta a atins o viteza de 260 km/h. Destul de impresionant daca e sa ne gandim ca masina se foloseste de propulsie electrica.

 
 

Prototipul ERA a doborat recordul de viteza pe gheata, in categoria masinilor electrice.
Astfel, masina a atins viteza de 260 km/h. O viteza incredibila si pentru o masina normala daca ne gandim ca vorbim de rulare pe gheata.
Acest proiect a fost lansat de Universitatea Metropolia de Stiinte Aplicate din Helsinki, in anul 2009. Acestia au intitulat proiectul E-RA (Electric RaceAbout).
Acestia au realizat o masina electrica sport, combinand materialele ultra usoare cu un motor electric.
Prototipul beneficiaza de patru motoare electrice, cate unul pe fiecare roata iar caroseria a fost construita in totalitate din fibra de sticla. Astfel performantele obtinute sunt incredibile.
Testele de viteza pe gheata au fost nefavorabile in primele ore ale diminetii insa pana la urma pilotul de teste, Janne Laitinen a avut o tura favorabila si a reusit sa doboare recordul.
Totusi, recordul nu a putut fi consemnat in Cartea Recordurilor pentru ca nu exista o categorie destinata. Pacat.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8961 :: 21.87MB