No SSO cookie

Noutati in gama Land Rover

voteaza
(0/ 0)
Noutati in gama Land Rover
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

- Noua motorizare Diesel V8 extinde linia de motorizari Range Rover Sport - Range Rover 2007 - o puternica noua motorizare Diesel V8, habitaclu imbunatatit si mai multa tehnologie.

 
 
Dupa debutul mondial de la Salonul de la Paris de la inceputul lunii octombrie, PREMIUM AUTO, Importator General Land Rover, anunta aparitia in Romania a celei mai noi motorizari TDV8 pentru Range Rover Sport si de asemenea disponibilitatea de a comanda Range Rover � Model 2007 � cu modificari ce-i mentin reputatia de cel mai complex 4x4 din segementul de lux.

Noua motorizare Diesel V8 extinde linia de motorizari Range Rover Sport

2.jpg
Introducerea noii si puternicei motorizari TDV8, ca fiind a patra din seria de motorizari disponibile, completeaza etapa de lansare a Range Rover-ului Sport.

Beneficiind de un raport excelent intre performanta si consum economic (consum mixt - 11.1litri / 100km), noul Range Rover Sport TDV8 este asteptat sa-si extinda �cercul de admiratori�.

��Noua motorizare TDV8 reprezinta inca o optiune pe care o putem oferi clientilor nostri. Si ne referim aici la cei care apreciaza performanta, rafinamentul remarcabil specific marcii, precum si dotarile exceptionale. Cu siguranta succesul pe care acest model l-a avut inca de la lansarea din 2005 va fi continuat cu brio. Numarul clientilor nostri in asteptarea unui astfel de model este deja o dovada incontestabila a succesului noii motorizari�, declara Cristian Antoni, Director General Premium Auto.


Motorizarea TDV8 este menita sa consolideze pozitia Land Rover pe piata, asigurand clientii de faptul ca nu exista nici un compromis in ceea ce priveste increderea in capacitatile off-road si on-road.

Cele trei motorizari existente in gama Range Rover Sport � TDV6, V8 benzina si V8 Supercharged continua sa fie valabile.

Stuart Frith, inginer sef in cadrul acestui program, afirma - �Motorul TDV8 este cel mai rapid diesel produs de catre Land Rover pana in momentul de fata si se potriveste mixului specific Range Rover Sport: manevrabilitate dinamica, abilitati off-road imbinate fara precedent cu performanta on road de top si eficienta diesel�.

Range Rover 2007 - primeste o noua motorizare Diesel V8, habitaclu imbunatatit si mai multa tehnologie.

Range Rover castiga pentru anul 2007 un nou motor diesel TDV8 puternic si rafinat
Timpul de acceleratie de la 0 la 100km/h a fost imbunatatit cu peste 4 secunde, pastrand insa un consum de combustibil economic
Ca si tehnologie inclusa, se pot enumera aclamatul sistem Terrain Response, frana de mana actionata electric, precum si diferential spate blocabil, actionat electronic
Habitaclul castiga mai mult spatiu, finisaje deosebite si un sistem de aer conditionat mult mai eficient � in plus, exista optiunea de racire a scaunelor din fata

Sofisticat din punct de vedere tehnologic, motorul TDV8 turbocharged de 272CP (200kW) debuteaza sub capota Range Rover-ului si este unul dintre cele mai avansate motoare din lume la ora actuala. Precum toate motorizarile Land Rover, este usor, compact si foarte puternic. Comparat cu motorizarea diesel in 6 cilindri pe care o inlocuieste, dezvolta cu 54% mai multa putere si un cuplu imbunatatit cu 64%, avand totusi un consum economic.

�TDV8 diesel este o noua motorizare remarcabila, menita sa-I confere putere celui mai complex si luxos autovehicul 4x4� spune Cristian Antoni, Director General Premium Auto, Importator Land Rover. �Echilibrul dintre performanta, rafinament si economie este de neegalat. Acesta este si motivul pentru care Range Rover este pe placul multor clienti care cer performante dinamice superioare de la Land Rover-ul lor�.
�Range Rover ofera confort rafinat, capacitate mare de depozitare, capabilitati on-road si off-road excelente si abilitati de remorcare impresionante, toate beneficiind de un rafinament exemplar. Range Rover este unic !�

Aceleratia de la 0 la 100 km/h este imbunatatita semnificativ, comparativ cu motorizarea diesel anterioara (acum 8.5 sec, fata de 9.2 sec la generatia precedenta). Viteza maxima se ridica la 200km/h, limitata electronic. In plus, TDV8-ul este cu pana la 75% mai silentios, mai rafinat , beneficiind de imbunatatiri semnificative la sistemul de franare si manevrabilitate.

Noua motorizare este echipata cu transmisie automata ZF intelligent shift cu sase rapoarte de viteza � o tehnologie de varf utilizata deja si la modelele pe benzina Range Rover. Suspensiile sunt similare celor de la Range Rover Supercharged, oferind manevrabilitate,confort si siguranta in timpul calatoriei. Franele Brembo sunt standard.

Cele doua motorizari Range Rover introduse anul trecut � Supercharged V8 avand 396CP (291kW) si Normal Aspirat cu 306CP (225kW) - se mentin si in anul 2007.

Remarcabilele capacitati off road ale Range Rover-ului sunt upgradate prin adaugarea ca si dotare standard a sistemului Terrain Response si a diferentialului central, actionat electronic, precum si prin disponibilitatea unui diferential spate blocabil, actionat electronic. Tehnologia Terrain Response permite conducatorului auto sa selecteze una din cele cinci optiuni potrivite tipului de teren pe care ruleaza autovehiculul. Controlul electronic si mecanic al autovehiculului sunt astfel optimizate pentru cele mai dificile conditii.

1.jpg
Range Rover 2007 beneficiaza acum de un habitaclu ce castiga spatiu de depozitare mai mare, pachet sporit de airbag-uri (inclusiv pentru zona genunchilor conducatorului auto), design nou al consolei centrale, frana de mana electronica si sistem de ventilatie si aer conditionat imbunatatite substantial. Eleganta premium, specifica modelului, este desavarsita prin noul design interior, cu finisaje din lemn sau metalice. Scaunele frontale beneficiaza acum de functia optionala de racire si cea standard de incalzire.

Cel mai complet si luxos autovehicul 4x4 din lume este acum mai performant. Remarcabilelor motorizari V8 supercharged si V8 normal aspirat pe benzina li se alatura la fel de impresionantul nou motor V8 diesel. Este o motorizare de gama ce consolideaza pozitia de varf Range Rover in segmentul autovehiculelor de lux 4x4.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2118 :: 22.1MB