No SSO cookie

Noul VW Beetle, rival pentru Mini

voteaza
(0/ 0)
Noul VW Beetle, rival pentru Mini
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen pregateste noul Beetle, un model care va concura direct cu Mini.

 
 

A doua generatie a Beetle-ului modern va fi lansat anul viitor si va fi axat mai mult pe caracteristici dinamice decat aspecte retro. Noul Volkswagen Beetle va intra in vanzari in primavara anului viitor, dupa ce isi va face aparitia sub forma de concept la Salonul Auto de la Los Angeles.


Volkswagen va produce in continuare modelul Beetle in fabrica Puebla din Mexic, alaturi de modelul Jetta. Conform unor surse interne, citate de Autocar, Volkswagen va construi un nou Beetle, cu un design modern, cu linii mult mai ferme si un stil diferit fata de tinuta retro pe care o reprezinta in prezent.

Criticile aduse actualului Beetle au fost luate in considerare de Volkswagen, care va crea din noua generatie un model mult mai util, cu un spatiu interior mai mare si o capacitate de depozitare de 250 de litri.

Noul Beetle va beneficia de o gama de motorizari de 1.2 litri si 105 cai, de 1.4 litri si 160 cai putere si 2.0 litri si 210 cai puetere. Gama diesel va include un propulsor de 1.6 litri si 105 cai putere si unul de 2.0 litri si 160 de cai putere. De asemenea, Volkswagen va lansa si o versiune hibrid a noului Beetle. In linii mari, Volkswagen vrea sa faca din Beetle un rival serios pentru Mini.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2737 :: 17.86MB