No SSO cookie

Noul Santa Fe

voteaza
(0/ 0)
Noul Santa Fe
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In primavara, la Geneva vom asista la lansarea noului Hyundai Santa Fe, pana atunci va prezentam un scurt preview si cateva fotografii spion.

 
 
[poza1s] Liniile caroserie sunt complet diferite de cele curbate ale modelului precedent iar masina este mai mare, aceste elemente urmand sa contribuie, in viziunea constructorului coreean, la o crestere a vanzarilor. In spatiul suplimentar obtinut prin marirea caroseriei au fost amenajate sapte locuri, astfel incat noul vehicul de teren s-ar putea constitui intr-o alternativa si pentru un MPV de dimensiuni mari. [poza2s] Bogatia dotarilor si garantia prelungita pana la cinci ani ar putea reprezenta, de asemenea, puncte solide in favoarea acestei masini. Pretul acestui automobil nu a fost inca stabilit, insa, vor fi avansate cateva variante inaintea prezentarii modelului cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din luna martie a anului viitor. Programat pentru a fi lansat pe piata britanica in toamna anului viitor, autovehiculul cu tractiune integrala va fi echipat atat cu un motor pe benzina cat si cu unul diesel, varful de gama fiind un propuslor de 2,2 litri cu geometrie variabila (VGT – Variable Geometry Turbo). [poza3s] Hyundai nu intentioneaza sa schimbe pana in anul 2008 actualul model Terracan, insa in prezent, compania dezvolta un nou autovehicul de teren din clasa mare care va reprezenta o alternativa mai ieftina la modelul Land Rover Discovery.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2043 :: 17.84MB