No SSO cookie

Noul Porsche 911 Turbo S

voteaza
(0/ 0)
Noul Porsche 911 Turbo S
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Porsche a creat cel mai puternic 911 Turbo S din istoria sa. Noul Porsche 911 Turbo S va putea fi achizitionat incepand cu luna mai.

 
 
Porsche a declarat ca noul Turbo S a venit la cererea clientilor, care doreau un 911 mai puternic si mai sportiv.  Porsche a mai avut doua versiuni Turbo S,  pentru modelele 993 si 996. Atunci  insa au fost doar versiuni imbunatatite, acum Porsche doreste sa lanseze un model de sine statator, bazat pe 997.

Modelul Porsche 911 Turbo S foloseste un propulsor de 3.8 litri, cu 6 cilindri in linie, care a fost imbunatatit de la 493 CP la 523 CP. Cu toate ca puterea a fost marita, consumul mixt a ramas acelasi, doar 10 litri/100 km.  Transmisia folosita este cea automata PDK cu 7 trepte, iar tractiunea integrala foloseste sistemul Porsche Traction Management.

In premiera pentru modelul 911, noul Turbo S primeste ca si standard padele pentru schimbarea vitezelor. Noul model are de asemenea ca si standard, sistemul Porsche Torque Vectoring, care foloseste un diferential imbunatatit. Modelul Turbo S are inclus pachetul Sport Chrono, care imbunatateste rigiditate sasiului si viteza maxima. Tot in acest pachet este inclus si sistemul Launch Control. Ca si dotari standard, modelul Turbo S primeste placute de frana ceramice, blocuri optice cu functie cornering si scaune sportive din piele cu doua nuante.

Modelul Turbo S reuseste sa accelereze de la 0-100 km/h in doar 3.3 secunde, fiind cu 0.3 secunde mai rapid decat modelul Turbo. Viteza maxima este de 300 km/h. Pretul modelului coupe este de aproximativ 123.000 de euro si 130.000 de euro pentru modelul cabriolet.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2114 :: 17.78MB