No SSO cookie

Noul Porsche 911 Turbo debuteaza la Salonul Auto de la Frankfurt

voteaza
(0/ 0)
Noul Porsche 911 Turbo debuteaza la Salonul Auto de la Frankfurt
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Putere inteligenta: Consum scazut in mod semnificativ, Performanta sporita

 
 
 Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, este mandru sa prezinte un nou model de top din larga sa gama de modele sport: noul Porsche 911 Turbo combina inovatiile tehnologice de viitor cu optimizarile precise si rafinamentul suprem in ceea ce priveste designul. Toate caracteristicile cheie ale acestei masini sport de inalta performanta au fost imbunatatite in mod semnificativ. Noul 911 Turbo imbina o serie de imbunatatiri substantiale in ceea ce priveste eficienta combustibilului si greutatea redusa cu o putere mai mare, cu o viteza mai mare, si o dinamica mai buna la sofat.

Noul varf al gamei 911 de la Zuffenhausen iese in evidenta acum mai mult decat inainte in raport cu principalii sai concurenti de pe piata, in special in ceea ce priveste economia de combustibil si performantele dinamice. Noul model de top de la Porsche va fi prezentat publicului pentru prima oara la Salonul Auto de la Frankfurt, care va avea loc in perioada 17 - 27 septembrie.

"Inima" si centrul de interes al celei de- a 7-a generatie a modelului Turbo este noul bloc motopropulsor de 3,8 litri care dezvolta o putere maxima de 500 bhp (368 kW). Primul motor complet nou din istoria de 35 de ani a modelelor Turbo vine cu caracteristici de tipul Injectiei Directe de Combustibil si turbocompresorului exclusiv Porsche cu geometrie variabila a turbinei cu grup motopropulsor pe benzina. Optional, noul motor cu 6 cilindri poate fi combinat pentru prima oara cu PDK Doppelkupplungsgetriebe in sapte trepte de la Porsche (Cutie de viteze cu dublu ambreiaj).

Modelele echipate cu PDK sunt de asemenea disponibile cu un nou volan optional cu trei spite cu padele de schimbare a vitezei ca alternativa la volanul standard cu butoane de schimbare a vitezei. Fixata ferm pe volan, padela din dreapta este pentru trecerea la viteze superioare, iar padela din stanga este pentru trecerea la viteze inferioare. impreuna cu optionalul Sport Chrono Package Turbo, atat padelele de schimbare a vitezei, cat si volanul PDK cu butoane de schimbare a vitezei, vin cu ecrane integrate pentru Launch Control si modul Sport/Sport Plus, care sunt insa proiectate diferit pentru cele doua volane.

Combinatia de PDK, Injectie Directa de Combustibil si turbocompresor asigura un standard fara precedent de eficienta, agilitate, capacitate de reactie si performanta, Porsche 911 Turbo reducand emisiile de CO2 in comparatie cu predecesorul sau cu aproape 18% si, prin urmare, fiind unic in segmentul sau si din acest punct de vedere. in functie de configuratia masinii, noul model de top consuma numai 11,4 - 11,7 l/100 km conform standardelor EU5. Spre deosebire de majoritatea masinilor din acest segment, noul Turbo se incadreaza si mai mult sub nivelul critic de consum de combustibil in ceea ce priveste taxa pentru mari consumatoare de combustibil din SUA. si toate acestea in pofida acceleratiei de la 0 la 100 km/h in 3,4 secunde. Viteza maxima atinsa este de 312 km/h.

Viitorul posesor al unui modelTurbo se va bucura si de cresterea suplimentara a dinamicii automobilului, imbunatatirea in detaliu a tractiunii integrale controlate de PTM si Porsche Stability Management si fiind sustinute de noul PTV Porsche Torque Vectoring disponibil optional. Acestea fac masina mult mai agila si precisa in ceea ce priveste directia, pentru un nivel si mai ridicat al placerii de a conduce.

In Germania, vanzarile noului Porsche 911 Turbo in versiunile Coupé si Cabriolet, incep din data de 21 noiembrie 2009. Pretul de baza este de 122.400 Euro fara TVA  pentru Coupé si 131.800 Euro pentru Cabriolet. Astfel, in Germania pretul brut va fi de 145.871 Euro pentru Coupé si 157.057 Euro pentru Cabriolet, preturi ce includ TVA de 19% si specificatiile tarii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8076 :: 22.2MB