No SSO cookie

Noul Panamera S Hybrid va debuta la Geneva

voteaza
(0/ 0)
Noul Panamera S Hybrid va debuta la Geneva
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Porsche a lansat primele imagini si informatii oficiale cu privire la noul Panamera S Hybrid. Acesta va debuta oficial la Salonul Auto de la Geneva si va fi disponibil incepand cu luna iunie.

 
 
Noul Porsche Panamera S Hybrid este dotat cu un propulsor V6 pe benzina de 3.0 litri. Propulsorul imprumutat de la Audi dezvolta o putere maxima de 330 CP, la acesta se adauga si un motor electric de 44 CP. Emisiile de 159 g CO2/km  permit clientilor sa primeasca o deducere la inmatriculare si taxe.

Modelul Panamera poate functiona doar pe baza sistemului electric pana la o viteza maxima de 50 km/h, moment in care se activeaza si propulsorul V6. Performantele plaseaza noul model hibrid intre Panamera 4S si Turbo. Modelul hibrid accelereaza de la 0-100 km/h in 6 secunde si atinge o viteza maxima de 270 km/h.  Consumul mediu declarat este de 6.8 litri/100 km.

Motorul electric ajuta enorm vehiculul in momentul accelerarilor bruste. Un sistem inteligent alege intre modul de functionare al vehiculului, in functie de viteza, drum si  nivelul bateriei. Pretul declarat pentru piata germana este de 108.000 de euro, urmand ca noul Porsche Panamera S Hybrid sa fie lansat in Romania in prima jumatate a anului curent.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3715 :: 22.2MB