No SSO cookie

Noul Opel Corsa: "E firesc sa fii indraznet!"

voteaza
(0/ 0)
Noul Opel Corsa: "E firesc sa fii indraznet!"
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un design plin de vitalitate si o tehnologie inovatoare pentru a va bucura de placerea calatoriei.

 
 
[poza1s] Cu un aspect care denota incredere in sine si o imagine prietenoasa si singulara, noul Opel Corsa este pregatit pentru prima sa aparitie in public. British International Motor Show (18 – 30 iulie) din Londra, capitala tendintelor Europei va fi scena pentru premiera mondiala a Opel Corsa. Trasaturile caracteristice noului Opel Corsa cuprind un design cu contururi puternice, sportive, un sasiu de ultima generatie pentru o virare agila si sigura, dotari noi de inalta tehnologie pentru aceasta clasa, precum si un interior de o calitate sporita care ofera tot spatiul necesar, confort si posibilitati de personalizare. [poza2s] A patra generatie a acestui model Opel foarte popular, care s-a vandut in mai mult de 9,4 milioane de unitati numai in Europa incepand cu 1982, va fi disponibil la reprezentantele de vanzari din octombrie 2006. Caracteristicile noului Corsa [poza3s] •Design: silueta alungita, linia acoperisului stil coupe, contururi si sectiunea spate atletica – modelul Corsa cu trei usi transforma dimensiunile sale compacte (lungime/latime/inaltime: 3,99/1,71/1,49 metri), ampatament lung (2511 mm), ecartament lat (1473/1458 mm) intr-o proportie care ofera un aspect sportiv distinct •Interior: un habitaclu mai spatios pentru pasageri, cu o pozitie de conducere impozanta si o priveliste cuprinzatoare; o gama larga de motive in culori corespunzatoare pentru interior, materiale si decor care includ suprafete finisate cu lac fin; butoane de comanda si comutatoare transparente (in functie de nivelul de echipare); idei inteligente de depozitare [poza4s] •Sasiu: sasiu complet nou; dinamica si agilitate maxime; optional noul program de stabilitate electronica (ESP) cu control imbunatatit la subvirare (EUC), actionarea franei pe toate cele patru roti, in functie de cerinte. ABS cu control al franarii la virare (CBC) ca dotare standard; sistem de asistenta la franare, primul din aceasta clasa cu servodirectie sport progresiv variabila; sasiu sport coborat si, optional, roti de 17 inci. •Motoare: trei motoare pe benzina si doua motoare turbo-diesel common-rail cu cilindree de la 1,0 pana la 1,4 litri si capacitate de la 60 la 90 de cp; tehnologie cu 4 supape; in curand noul motor 1,7 CDTI de 125 cp, cu filtru de particule diesel (DPF) standard; motoare pe benzina toate cu tehnologia TWINPORT de economisire a combustibilului; DPF (filtrul de particule diesel) – o caracteristica rara in clasa de cilindree redusa – disponibil de asemenea pentru motoarele diesel de 1,3 litri. •High-tech: pachetul tehnologic cu noi caracteristici din aceasta clasa, cum ar fi sistemul de faruri adaptive cu halogen, program inovator infotainment, sisteme de navigatie cu CD sau DVD-ROM, radio/CD-player cu MP3, telefon mobil cu control vocal si conectare Bluetooth, include si conectare la retea pentru generatiile viitoare de telefoane mobile, anvelope Run Flat etc. •Personalizare: multe optiuni de personalizare, de la preferintele soferului la setari personale electronice, cum ar fi selectarea automata a pre-setarilor pentru sistemul electronic de control al climatizarii sau al sistemelor de infotainment, volan cu incalzire, trapa panoramica.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1547 :: 22.11MB