Pentru piata europeana, Honda a creat un nou motor diesel de 1,6 litri.
Presedintele si CEO Honda, Takanobu Ito, a facut anuntul astazi la Salonul Auto de la Tokyo.
Noul motor diesel de 1,6 litri turbo cu patru cilindri se alatura motorului diesel revizuit de 2.2-litri i-DTEC, care oferă 150 CP. Motorul mai mic este evaluat la 118 CP la 4.000 rpm si are un cuplu maxim de 300 Nm la 2.000 rpm.
Acesta va fi folosit pe o varietate de modele Honda, incepand de la cea mai recenta generatie de pe piata europeana a Honda Civic 5d hatchback. Honda spune ca noul motor cu patru cilindri este mai usor decat orice alt motor diesel de dimensiunea sa si avea emisii de CO2 sub 100g/km.
Mai multe detalii ne vor fi oferite dupa ce va intra in productie anul viitor.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de bogdan7817 2 December 2011 18:55
un motor mic sa scoata 118 cp necesita o echipa de ingineri foarte buna
scris de ovyy 1 December 2011 21:17
Ca masina Honda Civic nu mi se pare sa aiba ceva deosebit.
scris de Trianca 1 December 2011 08:36
Honada Civic ...una din masinile mele preferate!!
scris de carmenflorin 30 November 2011 20:14
Acest motor o sa aiba sigur succes in europa, deoarece este diesel, iar asta este una din caracteristicele cautate de europeni .
scris de ovyy 30 November 2011 17:46
Felicitari HONDA pentru mororul diesel de 1,6 litri, special creat pentruu europenii indragostiti de diesel.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!