No SSO cookie

Noul model mini Opel va fi rivalul lui Fiat 500

voteaza
(0/ 0)
Noul model mini Opel va fi rivalul lui Fiat 500
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Opel a anuntat ca va dezvolta un nou model mini care urmeaza sa fie un adevarat iPod pe roti. Noul Opel Junior va rivaliza cu Fiat 500.

 
 

Noul minicar Opel va fi un rival al modelului Fiat 500, afirma Alain Visser, directorul de vanzari si marketing al companiei germane.


GM, proprietarul Opel, doreste sa tina pasul cu extinderea segmentului mini in Europa si sa vina cu un produs nou care va ocupa un segment in care vor mai exista Ford Ka sau VW Up.


Daca cele mai multe modele mini sunt low-cost, strategia Opel este de a scoate pe piata un model care sa reprezinte una devarat iPod pe roti. Cu alte cuvinte, viitorul model Opel va fi dotat cu tehnologii multiple care sa atraga publicul tanar. Visser a subliniat ca daca se doreste un termen de comparatie a modelului Opel mini acesta este Fiat 500.


Nick Reilly, CEO Opel, a declarat ca exista doua strategii pentru segmentul mini. Una este ocupata de Agila, care va raspunde nevoilor familiale, fiind un monovolum de clasa mica, iar cea de-a doua se adreseaza tinerilor clienti care doresc o masina mica. Productia noului model mini de la Opel, care ar putea purta numele Junior, va demara in 2013.


Robert Gherghe


 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1853 :: 17.87MB