No SSO cookie

Noul model 911 Targa cu tractiune integrala

voteaza
(0/ 0)
Noul model 911 Targa cu tractiune integrala
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Seria 911 continua sa creasca

 
 
[poza1s] In luna noiembrie 2006, Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG Stuttgart (Germania) va pune -simultan - la dispozitia dealerilor doua noi variante ale seriei 11 - 911 Targa 4 si 911 Targa 4S. Nemaivazute anterior: pentru prima data in istorie, modelele Targa vor fi disponibile exclusiv cu tractiune integrala permanenta si cu o caroserie ce este mai lata cu 44 milimetri in partea din spate. Ca si predecesorul lor (Type 996), caracteristica cea mai impresionanta a acestor doua elegante masini sport este acoperisul de sticla - de dimensiuni remarcabile - si luneta rabatabila. Targa 4 este propulsat de familiarul motor cu sase cilindri in linie, ce dezvolta 239 kW (325 CP), la o capacitate de 3,6 litri. Masina accelereaza (0-100 km/h) in 5,3 secunde si atinge o viteza maxima de 280 km/h. Versiunea S, mult mai puternica, dispune de un motor de 3,8 litri, ce produce 261 kW (355 CP). Acest model sprinteaza la 100 km/h in 4,9 secunde si are o viteza de top de 288 km/h. Gratie sistemului de control al supapelor - VarioCam Plus -, [poza2s] Targa 4 dezvolta un cuplu maxim de 370 Nm la 4.250 rot/min. Echivalentul pentru versiunea S este de 400 Nm la 4.600 rpm. Transmisia puterii se face prin intermediul unei cutii de viteze manuala cu sase trepte si cu comenzi scurte, foarte precise. Optional, clientii pot alege binecunoscuta transmisie automata Tiptronic S cu cinci trepte, care permite schimbarea vitezelor intr-un stil sportiv prin intermediul clapetelor montate pe spitele volanului. Ca si in cazul versiunilor coupé si cabrio ale modelului Carrera 4(S), transmisia este integrala, cu ambreiaj Visco multidisc, care - in functie de conditiile de drum - transfera intre 5 si 40% din puterea de tractiune catre rotile frontale. De aceea, sistemul asigura o propulsie mult mai echilibrata in abordarea virajelor la limita si imbunatateste tractiunea chiar si pe suprafete umede sau alunecoase. Caracteristica principala a exteriorului de la modelul Targa 4(S) este acoperisul din sticla, de dimensiuni apreciabile, care se imbina armonios cu liniile masinii sport si da o personalitate aparte. Linia eleganta a zonei laterale este evidentiata de banda metalica aflata pe toata lungimea acoperisului, element ce este din aluminiu electrolitic. Acoperisul din sticla are nu numai darul de a atrage privirea, dar asigura si un interior luminos si spatios. Trapa poate fi deschisa in numai sapte secunde si culiseaza pe o distanta de o jumatate de metru, indiferent de viteza, prin intermediul a doua motoare electrice. Suprafata maxima de deschidere a acoperisului este de 0,45 metri patrati. Acesta este realizat din doua straturi de sticla, cu o nuanta speciala, a carui greutate este cu 1,9 kilograme mai mica decat cea a acoperisului de la versiunea anterioara. Zgomotul este mentinut la un nivel inferior - chiar si la viteze ridicate - prin intermediul unui nou sistem de etanseizare. Un deflector de vant minimizeaza turbulentele in interiorul vehiculului, ceea ce permite deschiderea acoperisului chiar si la temperaturi joase. Impotriva radiatiilor solare excesive poate fi folosita perdeaua semitransparenta din postav negru. Acoperisul de sticla si transperantul pot fi operate prin intermediul unui contact aflat in consola centrala, langa levierul franei de mana. Paravantul spate, ce se poate ridica vertical si este operat de tije pneumatice, permite o mai usoara incarcare a portbagajului, care ajunge la un volum total de 230 litri in cazul rabatarii scaunelor spate. Capota spate poate fi deschisa fie prin intermediul butonului aflat in pragul usii conducatorului auto, fie prin intermediul unui buton al inchiderii centralizate. Inchiderea este inlesnita de un sistem electric. Pretul de baza pentru 911 Targa 4 este 79.000 euro, respectiv 87.900 euro pentru 911 Targa 4S. In Germania, preturile sunt 91.843 euro pentru 911 Targa 4 si 102.167 euro pentru versiunea S mai puternica (cu toate taxele incluse).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1991 :: 22.18MB