No SSO cookie

Noul Mitsubishi Outlander, cel mai vandut SUV in Japonia

voteaza
(0/ 0)
Noul Mitsubishi Outlander, cel mai vandut SUV in Japonia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

19.000 de unitati vandute de la lansarea modelului in Octombrie 2005 Urmeaza lansarea europeana

 
 
[poza1s] De la lansarea pe piata de origine, in Octombrie 2005, noul Mitsubishi Outlander a realizat volume de vanzari mai mari decat orice alt SUV in Japonia, depasind atat targetul propus cat si vanzarile competitiei. Vanzarile cumulate de peste 18.921 unitati plaseaza modelul Outlander in fruntea topului SUV-urilor, pe ultimele 6 luni (Octombrie-Martie), inaintea modelelor Lexus RX si Toyota RAV4; Outlander a fost leader de vanzari in lunile Noiembrie, Decembrie si Februarie. Competitorii directi, Toyota RAV4 si Nissan X-Trail au inregistrat vanzari cu mai putin de 4,000 de unitati fata de Outlander, iar raportul fata de Honda CR-V a fost de 3 la 1. Cu un target initial de 2000 de unitati pe luna, vanzarile pentru modelul Outlander reprezinta o realizare in proportie de 160% a acestuia. La un an de la anuntarea de catre Mitsubishi Motors Corporation a noului bussines plan, volumele mari realizate de Outlander demonstreaza increderea clientilor in brandul Mitsubishi (cu o mostenire de invidiat si o noua abordare a designului). Un alt nou venit in familia Mitsubishi, cu o proiectare inovatoare si un design futurist, modelul “i” a realizat de asemenea vanzari impresionante. In prima luna de la introducerea pe piata s-au vandut 6.025 unitati, depasind targetul propus de 5.000 unitati. Vanzarile Mitsubishi in Japonia au crescut in fiecare luna (comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut) in intervalul Mai 2005 - Martie 2006. Aceste rezultate sunt cu atat mai semnificative cu cat sunt obtinute in contextul unei piete cu o competitie puternica. Noul Outlander va avea un impact similar pe pietele de export: debutul pe piata Americii de Nord a avut loc pe 14 Aprilie la Salonul Auto de la New York, fiind urmat de debutul european in primul semestru al anului 2007. Patrunzand direct in segmentul SUV-urilor medii de pe piata europeana, noul Outlander va avea o contributie importanta in succesul marcii Mitsubishi Motors in Europa (vanzarile de 265.685 unitati in 2005 reprezentand o crestere de 17,7% fata de 2004).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1682 :: 18.66MB