No SSO cookie

Noul Megane, un model mai dinamic

voteaza
(0/ 0)
Noul Megane, un model mai dinamic
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O personalitate puternica, un caracter afimat: Noul Megane se arata chiar mai valorizant. Evolutia estetica de care beneficiaza acum modelul Megane se declina in cele 6 caroserii ale gamei: Bicorp, Sedan, Coupe-Cabriolet, Megane Renault Sport – disponibile acum in Romania si Estate, disponibil ulterior.

 
 
[poza1s] Avand in vedere cifra de vanzari realizata de Megane Sedan in Romania (70% din totalul vanzarilor gamei Megane) este de asteptat ca succesul acestuia sa se perpetueze odata cu noua gama Megane. Acesta ramane referinta in segment si isi conserva atuurile in ceea ce priveste comportamentul rutier, placerea de a conduce, siguranta activa si pasiva – 5 stele la testele EuroNCAP. Parte frontala restilizata Designul inovator si foarte apreciat al Megane evolueaza, dand noului model o privire «mai patrunzatoare» si un design al partii spate mai modern. Mai stilat, mai dinamic, Noul Megane este conceput pentru a fi referinta segmentului sau. Cu un aspect al partii frontale mai rasat, linii accentuate si robuste, Noul Megane degaja o impresie de forta si dinamism, senzatie intarita de noul design al proiectoarelor, calandrul mai adancit si bara de protectie fata cu un aerator mai mare. Farurile de ceata sunt pozitionate mai in afara, cum este cazul la Megane Renault Sport. In plus, stergatoarele de parbriz sunt tip «flat-blade» ca la Scenic. Un profil mai accentuat al design-ului partii spate Partea din spate beneficiaza de o noua bara de protectie si, de asemenea, de blocuri optice noi. In plus, modelul primeste noi elemente exterioare si culori noi pentru caroserie. Interior modernizat, design tip sport [poza2s] La interior, Noul Megane propune tapiterii in culori noi si ambiante mult mai rafinate: post de conducere tip “cockpit”, o noua plansa de bord din material “slush”, frana de mana tip aviatie, grafica elaborata a tabloului de bord. Inginerii Renault au echipat Noul Megane cu noi functii pentru a face viata la bord mai simpla si mai agreabila: sistem de asistenta la parcarea cu spatele, senzor de ploaie si lumina, climatizare cu functionare optimizata, filtru de habitaclu dotat cu filtru de carbon activ. Siguranta activa si pasiva: referinta Noul Megane confirma expertiza Renault in materie de siguranta. Dispozitivele de asistenta la conducere asigura un control perfect al vehiculului, ajutand la mentinerea traiectoriei in situatii de urgenta: ABS Bosch 8.0 de ultima generatie cu repartitor electronic al franarii (EBV) si asistenta la franarea de urgenta (AFU), Sistem de Supraveghere a presiunii in pneuri. In functie de caroserie, Noul Megane primeste in standard 6 airbag-uri, dubla pretensionare si limitator de efort pentru locurile din fata. Nivelul de siguranta activa si pasiva este, de asemenea, remarcabil; versiunile Bicorp si Coupe-Cabriolet au obtinut 5 stele la testele Euro NCAP. In Romania, Noul Megane Sedan dispune de 3 motorizari pe benzina (1.4 16v 100 CP; 1.6 16 v 110 CP; 2.0 16v 135 CP) si 3 motorizari turbodiesel common-rail (1,5 dCi 80 CP si 100 CP; 1,9 dCi 120 CP). Megane Renault Sport beneficiaza de un motor de 2.0 16 v Turbo 225 CP. Pretul CIP de intrare in gama al unui Megane Bicorp 1.4 16v 100 CP este de 10 919 (13 123 euro TTC), iar pentru Megane Sedan avand aceeasi motorizare, pretul CIP este de 11 342 euro (13 631 euro TTC). Un atu in plus de care beneficiaza noua gama Megane este ca orice comanda facuta in perioada 1-31 martie beneficiaza de o garantie de 4 ani in limita a 100 000 km.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1722 :: 17.85MB