No SSO cookie

Noul Master disponibil in Romania

voteaza
(0/ 0)
Noul Master disponibil in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lider pe segmentul vehiculelor utilitare in Europa, Renault isi modernizeaza gama furgoanelor si lanseaza Noul Master.

 
 

2748_1.jpg
Propus ca vehicul pentru transportul marfurilor, inchise (furgoane) sau deschise (platforma cu obloane si bena basculanta), si ca vehicul pentru transportul persoanelor (microbuz), Noul Master ofera polivalenta optima. Acestea ofera solutii adecvate fiecarui utilizator, intreprinzator sau persoana particulara prin platforme cu cabina, sasiuri simple sau cu cabina dubla.

Noul Master a fost desenat de catre Directia de Design Industrial Renault si proiectat de catre departamentul de inginerie tehnica multidisciplinara al Diviziei Vehicule Utilitare. Noul Master este fabricat in uzina Renault din Batilly, Franta.

In Romania, Noul Master va fi disponibil cu 2 versiuni ale motorului 2.5 dCi: 100 CP (74 kW), 115 CP (84 kW).

Aceste motorizari sunt asociate cu doua cutii de viteze (in 5 si respectiv 6 viteze), capacitatea cuplului fiind de 320 Nm.

2748_2.jpg
Capitolul 1
O oferta extinsa de echipamente care vin in sprijinul activitatilor cotidiene

Noul Master beneficiaza de modificari stilistice si de echipamente de confort si siguranta, oferindu-le astfel utilizatorilor un numar sporit de prestatii.

Un design puternic si expresiv

Partea frontala a Noului Master este mai robusta, afisand un desen nou al calandrului care accentueaza apartenenta la gama Renault a vehiculului. Noua bara de protectie, integreaza o priza de aer este mai mare cu 10% si proiectoare de ceata montate in fabrica.

Plansa de bord a Noului Master a evoluat in privinta calitatii asamblarii. Tapiteriile au fost schimbate, la fel si ambiantele interioare. Noul Master dispune si de noi spatii de depozitare: doua compartimente cu un volum de 5 dm3 sub plafon, unde pot fi puse blocnotesuri, dosare, etc. si un altul de 2 dm3 pe consola centrala, deasupra levierului vitezelor.

O larga panoplie de echipamente

Noul Master, in functie de versiune si de tara, reia numeroase echipamente propuse pe autoturisme sau care faciliteaza utilizarea cotidiana:
- Stergatoare de parbriz automate, cu sensor de ploaie;
- Aprindere automata a proiectoarelor si sensor de luminozitate;
- Functie de iluminat exterior de insotire;
- O a treia cheie anexata din uzina (destinata parcurilor auto sau celor care inchiriaza vehiculul);
- Deschidere selectiva a usilor cu ajutorul cheii cu trei comenzi;
- Inele de ancorare suplimentare in zona de incarcare. Mai mult, capacitatea de rezistenta la efort a inelelor creste de la 500 daN, la 625 daN.

Noul Master mai este dotat si cu alte echipamente in serie sau ca optiuni, in functie de versiune si de tara:
- ESP special conceput pentru vehiculele utilitare. Acesta integreaza un modul de detectie a incarcarii care adapteaza intensitatea franarii in functie de sarcina utila.
- Proiectoare de ceata cu montare in uzina.
- Functie automata “lumina de zi”.

Vehicule adaptate tuturor cerintelor

In Romania, Noul Master este disponibil in trei variante de lungime 4,89 m, 5,30 m si 5,80 m, si 2 inaltimi 2,25 m, 2,49 m, si in 2 categorii de vehicule (transport de marfuri deschis si inchis pentru a oferi o solutie adaptata nevoilor tuturor clientilor sai.

Noul Master ofera astfel un volum util care variaza intre 8 m3 pentru L1H1 si 12,6 m3 pentru L3H2. Latimea usilor (cele din spate sau usa laterala culisanta) si pragul de incarcare foarte jos (de la 537 mm, la 545 mm in functie de versiune), asociate cu flancurile verticale asigura un volum perfect cubic in partea din spate. In functie de versiune, usile din spate (din tabla sau vitrate) pot fi rabatate la 180° sau la 270° in lungul flancurilor. Disponibile ca optiune, inelele de ancorare fixeaza si stabilizeaza incarcatura pentru un transport in conditii de deplina siguranta.

Multiple adaptari suplimentare

Noul Master constituie baza unor transformari multiple, cu sasiuri neechipate, sasiuri cu cabina simpla sau dubla si platforma cu cabina, pentru a raspunde necesitatilor tuturor profesiunilor (ambulanta, transport izoterm, vehicule pentru camping, furgoneta atelier, transport de persoane cu mobilitate redusa…).

40 % dintre vehiculele Master comercializate fac obiectul unei adaptari suplimentare, executate de catre un specialist in caroserii. Un Acord pentru Produsele Renault valideaza conceptia, fabricatia, transformarea dorita si vehiculul de baza pentru a optimiza calitatea si fiabilitatea. O adevarata marca, Acordul pentru Produsele Renault acopera atat aspecte tehnice, cat si comerciale (post-vanzare, garantie…).

In plus, Renault ofera numeroase contramarci. Realizate in uzina, acestea permit personalizarea unui vehicul cu culorile unei societati sau instalarea unui echipament cu un anumit specific, inaintea transformarilor executate de carosieri pentru a raspunde specificatiilor unui proprietar de parc auto.

Renault dispune de structuri dedicate acestor vehicule speciale, astfel incat sa poata fi luate in calcul cerintele celor mai specifice domenii. Aceste structuri permit nu numai primirea si gestionarea acestor cereri, ci si oferirea unui raspuns foarte rapid. In acest scop, Renault si-a constituit o filiala, SOMAC care, in anumite cazuri, permite realizarea diversitatii legate de contramarci.

Capitolul 2

O oferta completa de grupuri motopropulsoare

Gama motoarelor Noului Master a evoluat pentru a putea oferi un plus de flexibilitate si un confort sporit al utilizarii.

2.5 dCi 100 CP (74 kW), 115 CP (84 kW)
Noul Master dispune de trei variante de putere – 100 CP (74 kW), 115 CP (84 kW) si 150 CP (107 kW).
Pentru Romania, 2.5 dCi (G9U) este oferit in 2 variante de putere : 100 CP (74 kW), 115 CP (84 kW)


O data cu trecerea la normele Euro 4, cea mai mare varianta de putere a acestui 2.5 dCi este de 150 CP (107 kW) la 3.500 rpm; in acest caz, motorul afiseaza un cuplu maxim de 320 Nm la 1.500 rpm. Pe Noul Master, el va inlocui motorizarea 3.0 dCi de 136 CP (ZD30).
Aceasta versiune este echipata cu un filtru de particule. Destinata clientilor care doresc o motorizare nervoasa si performanta, ea este in acelasi timp economica, avand un consum de numai 8,9 l/100 km*.

Versiunea intermediara de 115 CP (84 kW) castiga in flexibilitatea utilizarii, beneficiind de un cuplu superior care are valoarea de 290 Nm. Acest motor afiseaza in ciclu mixt un consum de 8,7 l/100 km*.

Cat despre versiunea 100 CP (74 kW), aceasta repozitioneaza Noul Master in raport cu concurentii sai, datorita unui compromis excelent intre costurile de utilizare si performante. Consumul sau in ciclu mixt este de 8,7 l/100 km*.

Cele trei versiuni ale acestui motor sunt disponibile cu o cutie de viteze manuala cu 5 trepte sau cu 6 trepte.

Utilizare economica

Destinate unei clientele deosebit de exigente in privinta costurilor de utilizare, Noul Master a fost conceput astfel incat sa garanteze o fiabilitate si o durabilitate la un standard ridicat. Panourile exterioare din tabla ale vehiculului, galvanizate in intregime, au cavitatile obturate cu ceara, fapt care ii permite constructorului sa ofere o garantie anticoroziune de 6 ani.
* In functie de versiune, consumuri medii omologate pentru vehiculele dotate cu cutia de viteze manuala cu 6 trepte.

Capitolul 3

Siguranta la cel mai bun nivel al categoriei

Noul Master ofera ocupantilor confort si siguranta demne gratie comportamentului sigur, franarii precise, aparitiei sistemului de asistenta la franarea de urgenta si a ESP-ului adaptiv (in functie de tara).

Pentru o franare mai sigura si mai rapida

Sistemul de franare al Noului Master este dimensionat in beneficiul versiunilor mai inalte ale gamei care prezinta performante de nivelul autoturismelor atat in ceea ce priveste distanta de oprire, cat si controlul asupra franarii la gol sau cu incarcatura. Sistemul este constituit din patru frane cu discuri, asociate, in partea din fata, cu etriere cu doua pistoane si dotate cu sistem de compensare automata. Aceste solutii ii ofera sistemului nu numai putere, ci si rezistenta la incalzire. ABS-ul, dotat cu un repartitor al franarii EBV si completat de catre AFU (asistenta la franarea de urgenta), ii permite soferului sa beneficieze rapid de intreaga putere de franare si sa evite in acelasi timp blocajele pentru a controla traiectoria vehiculului.

Un comportament care inspira siguranta

Fata de generatia precedenta, Noul Master primeste un ESP adaptativ, disponibil deja pe Trafic faza 1. Conceput special pentru vehiculele utilitare, sistemul integreaza un modul de detectie a incarcaturii. Acesta ii adapteaza reactiile in functie de incarcare, astfel incat soferul va beneficia de o comportare sigura a vehiculului, indiferent de modul de utilizare.

Noul Master dispune de un sasiu adaptat sa suporte cele mai grele incarcaturi, datorita trenului de rulare fata cu dubla triangulatie si brat superior cu bascula, asociat cu ecartamente mari care garanteaza un control precis al tinutei de drum atat pe carosabil uscat, cat si umed. Eficienta directiei si confortul suspensiei sunt asigurate indiferent de incarcatura ambarcata, gratie trenului de rulare fata cu roti independente.

Capitolul 4

Renault, liderul pietei vehiculelor utilitare din 1998

In centrul strategiei de extindere si de internationalizare a marcii Renault, Divizia Vehiculelor Utilitare isi confirma in 2005 performantele excelente. Aceasta pozitie de lider se bazeaza atat pe innoirea gamei (Kangoo, Trafic si Master), pe o politica de parteneriate strategice, mai ales cu General Motors Europe pentru Trafic, cat si pe infiintarea unei retele de Business Center, dedicate vehiculelor utilitare.

In 2005, pentru al optulea an consecutiv, Renault este liderul pietei vehiculelor utilitare in Europa Occidentala, cu o cota de piata de 14,6%. Gratie unei game care se bucura de un success deosebit, inmatricularile au crescut cu 1,3% in 2005, respectiv cu 294.756 vehicule. In 2005, Renault a confirmat cu Trafic si Master ocuparea locului al treilea in gama furgonetelor, atingand o cota de piata de 12,4%.

Renault detine suprematia pe piata vehiculelor utilitare in Franta, Belgia si Portugalia si se claseaza pe locul al doilea in Italia, Tarile de Jos si in Spania.

In afara Europei Occidentale, evolutia este si mai accentuata, vanzarile fiind in crestere cu aproape 20% si atingand 59.327 unitati. Cu 31.428 vehicule comercializate aici in 2005 si care reprezinta o crestere de 11,7%, Turcia constituie cea mai importanta piata in afara Europei Occidentale, urmata de Mercosur care inregistreaza peste 10.000 de vehicule comercializate. Acest dinamism este confirmat pe numeroase piete. Astfel, anul trecut, Renault si-a sporit vanzarile de vehicule utilitare cu aproape 60% in Romania (1.084 vehicule) si cu 104% in Mexic (3.133 vehicule). In Rusia, vanzarile au sporit cu 137%, respectiv 1.084 vehicule.

Master, un succes confirmat inca de la lansare

Noul Master este fabricat de SOVAB (Société de Véhicules Automobiles de Batilly), uzina care ii este dedicate in intregime. Situata in Batilly (France), uzina a produs peste 667.000 de unitati Master de la lansarea sa din 1996 si pana la sfarsitul lui 2005. In 2005, uzina si-a depasit propriul record de productie cu 102.000 furgonete pentru marcile Renault, Nissan, Opel/Vauxhall si Renault Trucks. In 2005, Renault a comercializat peste 78.000 de vehicule Master in intreaga lume.

Business Center, o retea internationala performanta in serviciul companiilor

Business Center, dedicate clientelei formate din firme, au jucat un rol esential in reusita ofensivei conduse de Renault pe segmentul furgoanelor. Implantate in 16 tari europene, cele 630 Business Center asigura o proximitate indispensabila pentru clientela formata din firme si aceasta gratie personalului specializat in vehicule utilitare. Business Center le ofera acestor clienti o paleta larga de modele de furgoane si de vehicule carosate, solutii de finantare si contracte de service adaptate. Disponibilitatea utilajelor necesare operatiilor de intretinere este asigurata de orarele de functionare cu durata mare, de posibilitatile de comunicare fara programare si de vehiculele de inlocuire.

Renault isi continua dezvoltarea retelei Business Center si in afara Europei. Astfel, la sfarsitul anului 2005, Renault dispunea de 15 unitati specializate in Turcia, 25 in Brazilia, 1 in Singapore si 3 in Romania.

Pana in 2008, reteaua Centrelor de Afaceri se va extinde in America Centrala si in Asia.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2775 :: 22.17MB