No SSO cookie

Noul Lotus Esprit va fi primul care intra in productie

voteaza
(0/ 0)
Noul Lotus Esprit va fi primul care intra in productie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Primele informatii sugereaza faptul ca Lotus lucreaza momentan doar la modelul Esprit. Lotus a prezentat luna trecuta la Paris cinci concepte noi: Elan, Elise, Elite, Eterne si Esprit, dar modelul care primeste cea mai multa atentie este noul Esprit.

 
 
Surse din interiorul companiei indica faptul ca Lotus lucreaza intensiv la dezvoltarea noului Esprit, model care fi lansat in 2013. Noul model va continua traditia Lotus in ceea ce priveste simplitatea si masa redusa, dar ii va oferi un aer mai modern, mai competitiv. Lotus produce momentan 2.700 de unitati pe an, iar costul unui model este de aproximativ 46.000 de euro. In viitor va produce 6.000-7.000 de examplare, iar pretul de achizitie va fi intre 90.000 si 140.000 de euro.

Noul Lotus Esprit foloseste acelasi propulsor V8 de 5.0 litri ca si modelul Elite. Propulsorul este imprumutat de la Lexus si ar putea beneficia si de tehnologia KERS.  Noul model va intra in productie la sfarsitul anului 2012 si va putea fi achizitionat in primavara lui 2013.

Propulsorul de 5.0 litri dezvolta o putere maxima de 610 CP si un cuplu de 720 Nm. Transmisia folosita este una automata DCT cu sapte rapoarte, iar tractiunea este una spate. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 3.4 secunde, iar viteza maxima este de 330 km/h.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2432 :: 17.87MB