No SSO cookie

Noul Logan va fi mai ieftin decat actualul model

voteaza
(0/ 0)
Noul Logan va fi mai ieftin decat actualul model
Noutati-auto · · 12 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul model Dacia Logan va fi o masina suta la suta romaneasca si va avea un pret de pornire mai mic decat actualul model.

 
 

Noul Dacia Logan va fi mai ieftin decat actuala generatie a modelului, declara Philippe Prevel, directorul programului international Logan si fostul director Renault Technologie Roumanie.


Noua generatie a modelului Logan va fi proiectata integral in Romania de catre inginerii de la Renault Technologie Roumanie. Modelul va fi prezentat, cel mai probabil in 2012 la Salonul Auto de la Geneva, insa va debuta pe piata undeva spre sfarsitul anului sau chiar in 2013.


Marea veste este ca noul Logan va putea fi cumprat la un pret mai mic, deoarece va reprezenta cele mai simple solutii de inginerie si design si va avea echipari simple. Philippe Prevel declara pentru Zf.ro ca noua generatie Dacia Logan, un model facut suta la suta in Romania, ca “nu va incorpora tehnologie, de dragul tehnologiei”, urmand sa fie o expresie a functionalitatii.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (12)

scris de Anonim

cand o sa avem dacie de 5 stele test euroncap si dotari mai bune nu plasticele actulae , poate o sa cumpar si eu o dacie .........uitati-va ce a facut vw din skoda si ce a facut renault din dacia.......o noua masina ,,tata motors,,

scris de Anonim

Fratilor am citit posturile de mai sus si nu m-am mai putut abtine. Am s-o iau puncutal: 1. Pretul unei masini nu inseamna numai materie prima si salarii personal. Insemana si cercetare, promovare, asistenta, etc asa ca mai incet cu ce ne ofera Dacia de restul peste 3000 de euro. 2. Pentru cei din Dacia Bistrita. Aceia sunt niste dealeri care daca fac ceea ce spuneti ca fac aveti "vocea clientului" care paradoxal functioneaza. Eu am incercat si mi-au raspuns si rezolvat problema incredibil de repede. Mai e si OPC-ul (ANPC). 3. Noi in general suntem un popor de snobi care vrem o Dacie la pret de Trabant cu caracteristici de BMW si cu sigla de Ferrari. 4. Sa nu credeti ca sunt reprezentant dacia. Sunt posesor de Sandero 1,4 din 2008, am 40.000km cu el si sunt fffff multumit (benzina, ulei, filtre si lichid de parbriz atunci cand a trebuit, in rest nimic). Eu sunt foarte curios ce ar mai comenta carcotasii carora le "miroase" Dacia atunci cand aud ca Skoda Fabia are probleme cu volanta cam la 27-30.000km, sau ca la VW Tuareg ai probleme cu diferentialul pe la 40.000km si astea nu costa 8-9.000 euro. 5. Nemtii, care au inventat practic surubul, au cumparat numai anul asta 75.000 de Dacii. Pentru mine asta spune mult, chiar si in perioada de criza. A, dar am uitat, ei nu sunt snobi, sunt doar pragmatici. bafta Go Dacia!

scris de Anonim

D.A.C.I.A= DACA AI CAP IA-TI ALTA

scris de Anonim

eu unul sunt multumit de dacia logan....e model 2009 full option......si am dat 8000 pe el....ptr drumurile noastre eu zic k este o masina foarte buna si destul de ieftina;) , iar la intretinere nu am schimbat nimic doar filtre si uleiul asa k va urez spor la cumparat:D motor 1.4 MPI, 75 CP

scris de Anonim

se vinde la bucata sau doar la kilogram?

scris de Anonim

dati si pe caiet noul Logan?

scris de Anonim

totusi, sa avem grija sa nu o luam pe urma celor care au proiectat si batrana dacie acum 30 de ani sau pe urma indienilor care fac masini de dragul de a face masini. vrem masini bune, dotate, la un pret acceptabil. loganul cand iese de pe banda costa aproximativ 3000 de euro cu totul. dupa care se adauga profitul celor de la Dacia-Renault.. de banii aia ce dotari primim?

scris de Anonim

Buna seara! Eu am logan 16 v sunt multumit de ea,dupa 80.000 km au inceput sa cada bobinele(una costa 200 ron),iar in rest se prezinta bine!

scris de Anonim

NU CUMPARATI LOGAN MCV 1,5 DIESEL!!!!La 56000 km am bagat in logan din 2007 cu motorina numai din OMV,schimbate toate filtrele si uleiul inainte de termen.Cel mai prost service din tara si cred din lume la Dacia Bistrita,oameni fara scrupule,nu sunt siguri de ceea ce fac si daca fac ceva o fac pe cheltuiala clientului,am schimbat 2 injectoare la 2300lei si dupa numai cateva ore mi-au spus ca trebuie schimbate si celelalte 2 injectoare=5000lei in 3-4zile???!!! Tel.0756797260

scris de Anonim

Service Dacia Bistrita.Sa dea DUMNEZEU sa nu cumparati Logan MCV 1,5 Diesel!!! Am cumparat un logan diesel mcv in decembrie 2007.De la inceput am avut probleme cu franele,ma rog s-au rezolvat dar si in ziua de azi tot scartaie.Acum 2 ani am fost nevoit sa schimb radiatorul.La service dacia Bistrita mi-au cerut undeva intre 5000-6000 euro,la care eu am zis:'domnule esti nebun?un logan nou ambience costa undeva in jur de 5000 euro.in fine astea au fost cele mai 'mici'probleme ca sa nu mai amintesc

scris de Anonim

100% nu o sa fie niciodata, poate designul exterior al caroseriei .Ieftinatatea consta in folosirea cit mai multor piese existente in fabricatie in numar mare . ca sa proiectezi un motor nou ieftin si fiabil trebuie ceva timp si investitie de bani..... real ar fi un25% maxmaxmax....

scris de Anonim

oricum isi merita toti banii la 80 mii km mi-a cazut motorul la diesel asta iarna ca l-am pornit la -27GRADE cu ulei elf sintetic de iarna si sa rotit un cuzinet super frate cel mai tare motor! tineti-o tot asa si o sa ajungeti in faliment. BRAVO voua celor care cumparati motoare diesel! de cele pe benzina no coment nu cunosc.......... .

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1548 :: 17.79MB