No SSO cookie

Noul Land Rover LRX va avea si tractiune frontala

voteaza
(0/ 0)
Noul Land Rover LRX va avea si tractiune frontala
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Land Rover a declarat ca noul LRX va fi lansat anul acesta la Salonul Auto de la Paris.

 
 
Land Rover LRX va fi primul SUV cu tractiune frontala produs vreodata de catre Land Rover. Oficialii Land Rover au declarat initial ca nu s-ar compromite niciodata cu o asemenea miscare, dar nu pot ignora piata SUV-urilor cu tractiune frontala in dezvoltare.

Noul Land Rover LRX va fi lansat la Paris cu sistemul de tractiune integrala, modelul cu tractiune frontala urmand la scurt timp. Modelul Land Rover LRX va fi primul Land Rover cu o transmisie manuala din ultimii 8 ani. Acesta va primi in standard o cutie de viteze manuala cu 6 rapoarte, cea automata fiind optionala.

Constructorii au apelat la cateva artificii de design, cum ar fi spatele inteligent taiat ca sa-i dea acest aspect minion in ciuda faptului ca se bucura de dimensiuni respectabile cum ar fi 4.35m lungime si 1.55m inaltime. Cel mai probabil va avea cateva dintre componente asemanatoare cu cele de pe modelul Freelander, avand astfel o calitate de top si o lista mai buna de dotari.

Propulsorul va fi unul de provenienta PSA si va fi un diesel de 2.2 litri care dezvolta 185 CP. Modelul cu tractiune integrala va emite aprox 140 g CO2/km, iar cel cu tractiune frontala 130 g CO2/km. In ceea ce priveste numele, Land Rover nu a luat inca o decizie oficiala. Noul SUV coupe ar putea fi numit Range Rover Compact, producatorii dorind sa renunte la codul LRX.

Modelul LRX va fi cel mai eficient si ecologic model a celor de la Land Rover.  Acesta va fi disponibil incepand cu 2011, iar pretul modelului cu tractiune integrala va fi de aproximativ 35.000 de lire, iar cel cu tractiune frontala de 30.000 de lire.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1545 :: 17.78MB