No SSO cookie

Noul Land Rover LRX va avea si tractiune frontala

voteaza
(0/ 0)
Noul Land Rover LRX va avea si tractiune frontala
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Land Rover a declarat ca noul LRX va fi lansat anul acesta la Salonul Auto de la Paris.

 
 
Land Rover LRX va fi primul SUV cu tractiune frontala produs vreodata de catre Land Rover. Oficialii Land Rover au declarat initial ca nu s-ar compromite niciodata cu o asemenea miscare, dar nu pot ignora piata SUV-urilor cu tractiune frontala in dezvoltare.

Noul Land Rover LRX va fi lansat la Paris cu sistemul de tractiune integrala, modelul cu tractiune frontala urmand la scurt timp. Modelul Land Rover LRX va fi primul Land Rover cu o transmisie manuala din ultimii 8 ani. Acesta va primi in standard o cutie de viteze manuala cu 6 rapoarte, cea automata fiind optionala.

Constructorii au apelat la cateva artificii de design, cum ar fi spatele inteligent taiat ca sa-i dea acest aspect minion in ciuda faptului ca se bucura de dimensiuni respectabile cum ar fi 4.35m lungime si 1.55m inaltime. Cel mai probabil va avea cateva dintre componente asemanatoare cu cele de pe modelul Freelander, avand astfel o calitate de top si o lista mai buna de dotari.

Propulsorul va fi unul de provenienta PSA si va fi un diesel de 2.2 litri care dezvolta 185 CP. Modelul cu tractiune integrala va emite aprox 140 g CO2/km, iar cel cu tractiune frontala 130 g CO2/km. In ceea ce priveste numele, Land Rover nu a luat inca o decizie oficiala. Noul SUV coupe ar putea fi numit Range Rover Compact, producatorii dorind sa renunte la codul LRX.

Modelul LRX va fi cel mai eficient si ecologic model a celor de la Land Rover.  Acesta va fi disponibil incepand cu 2011, iar pretul modelului cu tractiune integrala va fi de aproximativ 35.000 de lire, iar cel cu tractiune frontala de 30.000 de lire.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2486 :: 17.87MB